Nu Online
Momenteel zijn er 307 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 17 dagen :) ...

16-7-2012 18:21:52
En nog zo veel werk :(
Hoe is dat nu mogelijk? :p we zijn al anderhalf jaar verloofd en ik zit al even lang op dit forum, en toch, nee we zijn nog niet klaar.
Nog to do:
- de menukaarten printen
- de ceremonie: nog 1 liedje te kort, en we wachten nog op het tekstje van 1 van de getuigen, rest hebben we. Maar we moeten nog doorspreken met diegene die ceremonie leidt of het nu helemaal in elkaar zit. Die is nu op reis.
- onze kledij nog eens passen.
- kostuum van mijn vriend gaan ophalen (diende nog ingekort te worden en borstzakje was beetje afgescheurd)
- ik moet nog lingerie
- we (lees ik) zijn nog niet tevreden over de kledij van de bruidskindjes. Allereerst te koud (dun zomerjurkje), maar weet niet of ik het nog zo mooi vind. Misschien nog bolero'tje kopen, of misschien nog nieuwe kledij.
- ringen moeten nog toekomen (besteld via etsy) Geshipt sinds 3 juli. Spannend.
- een idee verzinnen voor het aanbrengen van de ringen, wie, wat?
- de dag bespreken met onze fotograaf
- eventuele fotolocatie binnen is trouwens ook nog een vraagteken
- paraplu's verzamelen. Ik krijg wel veel aanbiedingen, van mensen die reuzachtige paraplu's aanbieden om "geen zwarte vlekken van opspannende regendruppels op de jurk te krijgen" (wat?!) tot aanbiedingen van doorzichtige paraplu's zodat "we je toch nog zien lopen".
- misschien nog bolero/jasje voor mij (ik was er rotsvast van overtuigd dat het warm zou zijn)
- receptie vastleggen :s We hebben vandaag de knoop eindelijk doorgehakt, en met pijn in het hart onze buitenreceptie afgezegd. Maar het was op een openbare locatie, zonder tent of ander afdak. Twee uur lang koud hebben buiten, of in de regen staan, dat is toch ook geen goed idee. Maar nu zijn we dus nog aan het rondbellen voor een receptielocatie. We vinden er genoeg, overal waar we t vragen is het nog vrij. Maar het kost wel overal genoeg!
- mijn huis van boven tot beneden kuisen. Want alle vrouwen komen bij ons thuis voor haar en make up, en zullen zich bij ons omkleden. Aaah!
- broodjes bestellen voor 's middags terwijl die vrouwen bij ons zijn voor haar/make up/omkleden
- deurhangers voor aan de kamers van de buitenlandse gasten naar de hostel, en naar de B&B brengen

Maar er zijn ook al heel veel dingen klaar natuurlijk :) Zoals ik hier ooit eens poste, heb ik "wie is wie" boekjes gemaakt voor al onze gasten, omdat we met zo veel gasten zitten die elkaar niet kennen. Ze worden morgen geleverd, ben echt benieuwd. En mijn vriend heeft eindelijk zijn outfit toch gevonden.

Veel succes aan iedereen die ook met de laatste voorbereidingen bezig is!
Groetjes
Elke

Elke
3-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 641

debora
18-7-2014
 Meld misbruik16-7-2012 18:42:10

ooo, en ikke maar denken dat twee jaar vantevoren te vroeg was om eraan te beginnen..
Misschien toch nie dan!

Succes in ieder geval

x

Nikita
17-8-2012
 Meld misbruik16-7-2012 19:20:23

Haha, ik denk hoe meer tijd je hebt, hoe meer je er gebruikt...
Ik ben pas sinds maart verloofd, in augustus trouwen we en alles is bijna klaar, behalve nog zo'n kleine dingetjes. En op voorhand had ik zoveel schrik om niet alles gedaan te krijgen, maar dat valt best mee vind ik.

debora
18-7-2014
 Meld misbruik16-7-2012 19:38:18

das toch wel een geruststelling dan!
tja, ik heb inderdaad gemerkt, hoe meer ik rondkijk, hoe harder ik over alles begin te twijfelen.
Hoewel ik tot nu toe perfect wist wat ik wou :-)

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik16-7-2012 19:43:06

komt allemaal goed :-)!!
originele ideetjes...dat worden mooie foto's!!
geniet nog maar van die laatste voorbereidingen ;-) jullie mooie dag komt er snel aan...

groetjes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...