Terug naar overzicht
hallo Sabrina, oud goud kan je verkopen, ikzelf heb ook oud goud ingewisseld om nieuw te bestellen om onze ringen te laten maken. Bij ons heeft een oud collega van mijn ma ze gemaakt voor ons. We hadden zelf een leuk design gevonden en hij heeft daarop onze ringen gebaseerd. Maar ik normaal kan je bij de meest juweliers je oud goud inwisselen denk ik. Zilver denk ik niet, maar ik ben het niet zeker. Gewoons eens gaan vragen in een zaak bij jou in de buurt. Veel succes met de voorbereidingen. Groetjes
HeyIk werk bij een juwelier en het goud staat op dit moment zeer hoog 40euro/g. Het beste zoek je een professionele opkoper, vermits juweliers wel opkopen, maar vaak een lagere prijs geven. Wij bijvoorbeeld geven 19euro/gram cash en 21euro/gram in waardebon. Een andere manier om je oud goud in te wisselen is door er iets van te laten maken. De meeste juweliers hebben wel wat boeken liggen, waar eerlijk gezegd zeer mooie trouwringen in staan. Je betaalt wel steeds een maakloon, maar bij een juwelier komt dit goedkoper uit, dan het effectief inleveren. Veel plezier op de grote dag ;D en met het zoeken naar DE trouwringen.
je kan zowel goud als zilver verkopen, maar zilver is echt niks waard, het zal je niet veel opleveren, dus als het mooi is, hou je het.Wij hebben ons oud goud verkocht (en we hebben er 1800 voor gekregen, waar we met gemak onze ringen hebben kunnen kopen)wij hebben het op dit adres verkochthttp://www.edelmetaalrichard.be/html/ikgouden_sieraden.... groetjes
Bedankt voor de tips!