Terug naar overzicht
Hey, Wij hebben suite van 14 pers. Wij hebben ook eerst gekeken voor bussen, maar vonden dit eigenlijk veel te duur voor de tijd dat je het maar nodig hebt (voor ons zou dat max. 45 min zijn). Dus wij gaan met onze eigen wagens rijden, en ze wat versieren.... Uiteindelijk is het maar vervoer eh, en dat vind ik persoonlijk niet het belangrijkste van onze trouwdag en ik wil er ook niet zo veel geld voor geven. Grtjs!
Hey Caroline,Je kan bij 't steentje in Turnhout eens horen voor dat treintje. Is rond de 250€.Wij zitten met een suite van 35 personen en omdat er op de markt in Turnhout geen plaats is voor auto's hebben we een gewone tourbus gehuurd. Reizen de Arend in Arendonk was de goedkoopste.GroetjesNancy
Hallo Caroline,Wij trouwen ook in Turnhout, en we hebben wel een bus, omdat we met meer dan 20 personen in de suite zijn. We hebben ze gehuurd bij Bruidsparadijs in Merksem. Maar de prijs is inderdaad niet weinig.Ook een optie was een huifkar huren , dat scheelt in prijs, maar wij moesten een te lange afstand afleggen naar de feestzaal om dat met die paarden te doen.Maar als je niet ver moet, zou ik zeker eens zoeken op een grote koets of een huifkar.
Ik heb hetzelfde probleem als nathalie en vind ook geen betaalbaar vervoer in deze regio.@nancy is er een site van het steentje want vind dit nergens op internet
@ Nancy: Ik was op den duur aant denken aan gewoon met 4 auto's rijden, zoals Nathalie al zei. Kunnen die op de markt denk jij? Want wij trouwen op zaterdagvoormiddag, en dan is het ook net markt...
http://www.landvanturnhout.be/01-algemeen/turnhout.htm Hier staat het telefoonnummer bij Sandra@ Caroline:ik heb horen zeggen dat enkel de auto van het bruidspaar op de markt mag staan,per auto extra komt er 50€ bij. Mss eens bellen naar het stadhuis want weet niet of het effectief zo is.GroetjesNancy
@ Sandra,ik heb de nummer teruggevonden waar je naartoe moet bellen voor dat treintje. 014.41.13.71 dan kom je terecht bij hoeve-ijs.Kost 150€ en is voor max 20 pers.Groetjes