Nu Online
Momenteel zijn er 688 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verslag trouw 30/06/2012

19-7-2012 14:07:50
Hallo Bruidjes,

Ondertussen zijn we alweer 19 dagen getrouwd. Dus tijd voor een verslag!

De dag voordien onze vrienden gaan afhalen in charleroi, panne gekregen met de BMw met als resultaat een schoon rekening en pas in mijn bed om 24.00 uur. helemaal gestresseerd. Dan om 6u opgestaan, ik keek uit het raam en het zonnetje scheen. Ik kan wel wenen van geluk! Dan ben ik mij gaan douchen en op mijn gemak mijn haren gedaan. Dan om 7.45u bij de kapper. Die was sneller dan voorzien klaar. toegekomen om 09.45 aan het appartement zodat ik mijn kleed samen met mijn ma kon aandoen. Om 10.30 stond mijn toen nog toekomstige man te wachten met de mustang. hij zag er super mooi uit. Al wandelend van de trap schoten de tranen in mijn ogen, en hij was ook helemaal Geëmotioneerd. Dit was echt één van de mooiste momenten van de dag. Daarna nog een glaasje gedronken en vertrokken naar het gemeentehuis. De trouw voor de wet is snel en helemaal niet romantisch :) omdat er bij ons in balen geen rijst mag gegooid worden hadden ze voor ons 2 witte duiven voorzien. Echt een leuke verrassing! Ik en Kevin zijn dan foto's gaan trkken, het resultaat zouden we binnen 2 weken hebben, dus ik ben benieuwd. Ondertussen was mijn kleed al vuil geworden van in het gras te lopen.
We zijn dan met de mustang naar de feestzaal vertrokken (cabrio is geen aandrader alsje graag hebt dat jou haren piekfijn blijven), we hebben dan het dak laten dicht doen, mijn haar trok het niet :)
De feestzaal had een broodjesmaaltijd klaarstaan. we hebben heel de namiddag op terras gezeten en gelachen en gedronken. om 18u was er dan receptie met cava en rose. dan zijn we stilaan naar boven gegaan voor het warm en koud buffet. Het was super lekker en de service was de max! onze Maître stond altijd klaar voor ons. om 21u zijn de avondgasten toegekomen en die hebben ook een receptie gehad. Ik en kevin zijn ze dan gaan ontvangen en ze mee naar de feestzaal begeleid.
Het dessertenbuffet zag er prachtig uit en was super lekker. Helaas door de zenuwen heb ik die dag bijna niet gegeten en gedronken, en daar heb ik wel spijt van.
Na het dessert speechke, kevin had vanalles voorbereid maa kreeg het ocharme niet over zijn lippen.. Ik heb hem dan geholpen en heb de speech kort gehouden, we hebben dan cadeaus afgegeven en zijn wel later als voorzien begonnen met onze openingsdans.
Toen zijn de traantjes echt beginnen lopen op et lied van Norah Jones - Love me tender.

en toen is het feest begonnen. we hadden ook een act voorzien met een travestiet, die heeft lang op zich laten wachten, normaal was het de bedoeling dat hij onze openingsdans zou inzetten maar dit is dan niet gelukt! , Ondanks dat het lang duurde heeft hij het wel goed gemaakt. De mensen hebben veel gelachen. Het enige nadeel was dat het dansen telkens werdt afgebroken. Uiteindelijk zijn de meeste mensen rond 3.00u vertrokken en zijn de plakkers gebleven tot 5.30u. Dan zijn we naar huis vertrokken met de limousine die er stond tussen 3.00 -6.00 als taxi om mensen naar huis te brengen. Om 6.15 lagen we in ons bed. ze hadden ons appartement mooi versiert met ballonnen en slingers en rozenblaadjes. Echt super lief!

Het is een hele lange dag geweest. vandaar het lange verslag :) Maar ik heb er echt van genoten. De mensen vonden het ook super leuk.Wat kan ik meer vragen...

Ik wens iedereen evenveel zon, plezier en liefde toe op één van de mooiste dagen van jullie leven!
Onze dag was alvast super.

Profielfoto

Veel succes!!

jill
30-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1306

debora
18-7-2014
 Meld misbruik19-7-2012 14:32:56

oooo amai, als ik dit lees, kan ik haast nie meer wachten

Als ik het goed begrepen heb, hebben jullie voor de gasten een receptie en dessertenbuffet gegeven toch? En buffet enkel me de dierbaarste???

Dat is eigenlijk mijn bedoeling ook, alleen is men vriend nie echt overtuigd.

groetjes

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik19-7-2012 14:44:47

Mooi verslag en leuke foto :-)!
Het is toch een speciaal moment denk ik...elkaar zo de 'eerste keer' zien...ik krijg er nu al tranen van als ik het bij jou lees :-)!
En goeie tip van de cabrio...wij hebben een kevertje cabrio, mss toch voor onderweg een licht sjaaltje meenemen om de haren wat te beschermen :-)!
In elk geval dikke proficiat en veel geluk in de toekomst!!

groetjes

Sandra

jill
30-6-2012
 Meld misbruik19-7-2012 14:58:55

@debora, klopt! Voor ons was dit financieel beter haalbaar! en het is ook wel gezellig om met een kleinere groep te eten :)

@sandra, ja mijn haren waren volledig opgestoken, en met de wind is er toch wel wat los gekomen. Ik had gelukkig wat extra speldjes meegenomen zodat ik dit kon bijwerken :)

die eerste keer zien was echt super :) Ik zal nooit vergeten hoe ik van de trap afkwam met mijn man aan het einde :)

Veel succes met de voorbereidingen en geniet er van! Het is zo snel voorbij..

Groetjes,

Sarah
15-9-2012
 Meld misbruik19-7-2012 15:18:51

hallo,

Wij trouwen op 15 september...
Ik ga inderdaad ook een sjaaltje voorzien voor in de gehuurde cabrio!! :)
Wij geven meteen na de mis een receptie voor de familie en voor de vrienden van de ouders die niet naar het feest komen.
Daarna gaan we foto's doen om daarna te eten met de dichte familie... Mijn gezin, zijn gezin, de getuigen en de meters en de peters...
Na het eten zullen de genodigden aankomen (om 20.30) en beginnen we aan het aperitief, daarna dessertenbuffet met iedereen en daarna kan het feest losbarsten! :)
Ik begin al een beetje zenuwachtig te worden!!
groetjes

debora
18-7-2014
 Meld misbruik19-7-2012 15:43:25

Ben blij dat meerdere dit doen, zo kan ik mijn vriend misschien wel overtuigen :-)

Tja Jill, bij ons is het nie alleen om financiële redenen, maar vind het soms toch wel echt weggesmeten geld als ge hoort wa prijzen ze vragen he!

Wij gaan symbolisch trouwen in Rimini, met de ouders, broers en zussen, en dat heeft voor ons meer betekenis dan voor 150familieleden een avondfeest met buffet te geven :-)

Dachten eerst aan een receptie, maar 2u vind ik dan ook wel heel kort. En daarmee dacht ik ook aan dansfeest met dessertenbuffet

Nu ben ik nog meer overtuigd dat ik het zo wil doen!!

MERCI DAARVOOR

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info