TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
debora
18-7-2014
|
19-7-2012 14:32:56
oooo amai, als ik dit lees, kan ik haast nie meer wachten Als ik het goed begrepen heb, hebben jullie voor de gasten een receptie en dessertenbuffet gegeven toch? En buffet enkel me de dierbaarste??? Dat is eigenlijk mijn bedoeling ook, alleen is men vriend nie echt overtuigd. groetjes
|
|
Sandra
7-9-2012
|
19-7-2012 14:44:47
Mooi verslag en leuke foto :-)! Het is toch een speciaal moment denk ik...elkaar zo de 'eerste keer' zien...ik krijg er nu al tranen van als ik het bij jou lees :-)! En goeie tip van de cabrio...wij hebben een kevertje cabrio, mss toch voor onderweg een licht sjaaltje meenemen om de haren wat te beschermen :-)! In elk geval dikke proficiat en veel geluk in de toekomst!!
groetjes
Sandra
|
|
jill
30-6-2012
|
19-7-2012 14:58:55
@debora, klopt! Voor ons was dit financieel beter haalbaar! en het is ook wel gezellig om met een kleinere groep te eten :)
@sandra, ja mijn haren waren volledig opgestoken, en met de wind is er toch wel wat los gekomen. Ik had gelukkig wat extra speldjes meegenomen zodat ik dit kon bijwerken :)
die eerste keer zien was echt super :) Ik zal nooit vergeten hoe ik van de trap afkwam met mijn man aan het einde :)
Veel succes met de voorbereidingen en geniet er van! Het is zo snel voorbij..
Groetjes,
|
|
Sarah
15-9-2012
|
19-7-2012 15:18:51
hallo, Wij trouwen op 15 september... Ik ga inderdaad ook een sjaaltje voorzien voor in de gehuurde cabrio!! :) Wij geven meteen na de mis een receptie voor de familie en voor de vrienden van de ouders die niet naar het feest komen. Daarna gaan we foto's doen om daarna te eten met de dichte familie... Mijn gezin, zijn gezin, de getuigen en de meters en de peters... Na het eten zullen de genodigden aankomen (om 20.30) en beginnen we aan het aperitief, daarna dessertenbuffet met iedereen en daarna kan het feest losbarsten! :) Ik begin al een beetje zenuwachtig te worden!! groetjes
|
|
debora
18-7-2014
|
19-7-2012 15:43:25
Ben blij dat meerdere dit doen, zo kan ik mijn vriend misschien wel overtuigen :-) Tja Jill, bij ons is het nie alleen om financiële redenen, maar vind het soms toch wel echt weggesmeten geld als ge hoort wa prijzen ze vragen he! Wij gaan symbolisch trouwen in Rimini, met de ouders, broers en zussen, en dat heeft voor ons meer betekenis dan voor 150familieleden een avondfeest met buffet te geven :-) Dachten eerst aan een receptie, maar 2u vind ik dan ook wel heel kort. En daarmee dacht ik ook aan dansfeest met dessertenbuffet Nu ben ik nog meer overtuigd dat ik het zo wil doen!! MERCI DAARVOOR
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
in Gent |
Kwalitatieve videoproducties
in Herentals |
Because we cam
in Niel |
Videoproducties