Terug naar overzicht
Haha!! Super :-) Hier nog 806 dagen te gaan ! Tijd gaat traag ...
Wow, zo'n lange verlovingen! Ik vond anderhalf jaar al lang... (zit nu bijna op een jaar).
Sparen zodat het een prachthuwelijk gaat zijn ;-) En 13 vind ik een raar getal ...
hihi,Wij hebben nog maar een jaar geleden het appartement gekocht, dus daar zitten onze meeste spaarcenten in he!Dus sparen was al één.Maar ik wou perse een lange verloving, wou genieten van elke stap die we nemen. En aangezien ik gevraagd ben toen we 25maanden samen waren, wilden we er nog 25maanden wachten voor de trouw.18 mei = aantal jaren samen18 juni = datum verloving18juli = trouw :-))@kim:tja, toch denk ik dat het zeer snel zal gaan ze! bij mij wast ook meer dan twee jaar, da ga kei lang duren. En nu ist al minder dan twee jaar! Dus ga echt wel in gang moeten schieten met wa beslissingen te nemen, want wil er echt mene tijd voor gepakt hebben. En aangezien we ook nog is naar Italië gaan om er symbolisch te trouwen neemt da ook veel tijd in beslag om da te regelen he!! Het zal er snel zijn dat we de zenuwen nie kunnen bedwingen groetjes
Leuk!! Nog veel succes met je andere aankopen! Er zullen er nog velen volgen :)
Ik ben 6 maand geleden ook goed optijd begonnen met plannen, en nu is het iets minder dan een jaar en moeten alle plannen uitgevoerd worden. Eén groot voordeel: na al die tijd heb je een heel goed idee van wat je wil en niet wil he. Geniet van de voorbereidingen, 'k ben dat ook aan het doen!
als je denkt dat dat lang is: ik heb hier een collega die al 7 jaar verloofd is :) Het komt er maar niet van is de reactie.Super van je eerste aankoop en vooral veel plezier van de volgende aankopen :)
Mercikes allemaal :-)Ben er serieus van aant genieten ze!! Tja, heb ik meer gehoord, dat als ge nie direct nen datum pland, dage da dan maar blijft uitstellen he!groetjesps: mogen vanavond, net voor iemand zene trouw begint, de zaal is gaan bekijken!! VINDEN WE SUPER :-)
Dat hebben wij ook gedaan, vlak voor een avondfeest eens gaan kijken naar de aankleding. Dan krijg je toch een beter beeld als je zo eens de mogelijkheden gezien hebt.