Nu Online
Momenteel zijn er 599 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Al getrouwd ... maar toch nog ideetjes gevraagd :)

20-7-2012 16:16:27
Hey allemaal !

Ondertussen zijn wij bijna 2 weken getrouwd, de honeymoon is al voorbij en zondag gaan we naar de foto'tjes kijken bij de fotograaf, spannend !
Maar ... wat ons na de trouw ineens was opgevallen ... wij zijn gewoonweg onze bedankjes en gastenboek vergeten te plaatsen !!!! Hoe stom ! :( Deze stond in de koffer van mijn ouders hun auto. Ons mama wou deze de dag op voorhand nog niet in de zaal plaatsen, omdat de mensen van het café ernaast eigenlijk ook zomaar in de zaal konden op die dag. (de toiletten zijn in een gemeenschappelijke gang) En de dag zelf is dit gewoon uit onze gedachten gegaan.

Nu moeten wij zoizo nog cd'tjes maken met de foto's en een filmke van de trouw, voor in hun dvd uitnodigingen. En dan kan ik perfect onze bedankjes nog afgeven. Had bij tutje & kiki mentos rolletjes laten maken met onze gegevens erop.
Maar wat met ons gastenboek ? Wij hebben een rode doos, gepersonaliseerd met een hartje waarin 'Kim en Nick, 7-7-12' vermeld staat. In het doosje zitten witte lege kaartjes.. en 't was dus de bedoeling dat die volgeschreven stonden :-)

Wat zouden jullie doen met dit voorval ? De doos meenemen en vragen of de familie & vrienden alsnog een wensje voor ons zouden noteren. Of dit gewoon zo laten, ookal heeft die doos ons wel wat centjes gekost :)

Groetjes, Kim

kim
7-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 945

Saartje
29-6-2013
 Meld misbruik20-7-2012 16:19:53

Ik zou ze aan de mensen nog geven. Zeker die die je het beste kent, ze zullen dit wel begrijpen. Dat is een heel belangrijke herinnering aan die mooie dag. En de wensen nu, zullen toch niet veel anders zijn dan twee weken geleden he!

kim
7-7-2012
 Meld misbruik20-7-2012 16:22:53

Idd Saartje, had toch graag binnen enkele jaren deze kaartjes nog eens bovengehaald :)Oke, ik neem de doos gewoon overal mee! :D

Sanne
9-7-2011
 Meld misbruik20-7-2012 16:32:51

Ik zou hem zeker meenemen. Bij ons hebben ook verschillende mensen achteraf iets in ons gastenboek geschreven.

debora
18-7-2014
 Meld misbruik20-7-2012 17:13:27

Nen dikke proficiat!!

ooo, ik zou er nie over twijfelen en die toch nog laten invullen...
Is een te mooie herinnering om zomaar voorbij te laten gaan he

groetjes

vicky
4-8-2012
 Meld misbruik20-7-2012 19:04:35

Ja ik zou de doos ook nog laten rondgaan hoor ,maakt niet uit hoelang het duurt .
Zou zonde zijn om het zo te laten .

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...