Nu Online
Momenteel zijn er 309 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 2 maanden!

21-7-2012 10:47:18
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! Vandaag is het nog exact 2 maanden tot onze grote dag! Ongelofelijk hoe snel de tijd vliegt ...

Ik heb juist nog een paar mails verstuurd met onze planning naar de fotograaf en naar de mensen van ons bruidsvervoer. Er is echt niets leuker om te doen op een zaterdagochtend!

Hoe staat het met de zenuwen bij de september bruidjes, ik heb er verrassend genoeg nog totaal geen last van ...

Groetjes

Lynn

Lynn
21-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 587

Karolien
22-9-2012
 Meld misbruik21-7-2012 11:24:06

Hoi,

hier valt het ook heel goed mee met de zenuwen! Ik ben nu nog de laatste hand aan het leggen aan ons misboekje. Deze ochtend ook al eerste dansles gehad voor openingsdans en we zijn allebei heel entousiast! Voor de rest afspraken met fotograaf en dergelijke is voor augustus.

Groetjes!

Stephanie
22-9-2012
 Meld misbruik21-7-2012 11:39:57

Zalig gevoel hè!! Wij staan ook goed op schema!! Zenuwen vallen mee maar ik heb er zoveel zin in!!!

nancy
14-9-2012
 Meld misbruik21-7-2012 11:42:46

Hier ook nog geen zenuwen ofzo maar geraak toch elke avond moeilijk in slaap...

Heb bijna alles in orde en toch lig ik elke avond te piekeren in bed,oja dit of aja dat en hoe zou ik dat het beste doen,van de ene gedachte komen de andere

Heb er ook al zin in,hoop alleen dat het intussentijd toch nog een beetje gaat zomeren want als wij eenmaal getrouwd zijn is het weer bijna herfst hé dames

Groetjes

Benita
8-9-2012
 Meld misbruik21-7-2012 12:10:14

Hier is de stress toch aan het toenemen bij mij hoor!

Mijn (toekomstig) ventje word er stilaan zot van haha
Aan alles begin ik te twijfelen, dan denk ik aan slecht weer, enz...
We hebben ook geen ceremoniemeester, dus ben ik wat bang aan het worden dat alles verkeerd gaat lopen,...
Mijn moeder heeft 3 maand voor onze datum aangekondigd dat ze gaat scheiden, van m'n stiefvader, dus al veeeel tegenslagen gehad tijdens onze verloving.
Maar daar wordt een mens sterker van zekers? (zeggen ze toch).
We zijn ook wel met alles redelijk laat vind ik, de laatste uitnodigingen moeten nog de deur uit, maar dat is zo goed als klaar.
We moeten nog naar de bloemenwinkel alles gaan vastleggen, we gingen dat gisteren gaan doen, maar blijkbaar zijn ze in verlof tot 8 aug. en dan nog de kleinere zaken, en bij iedereen nog eens gaan, fotograaf, catering, priester.... enz...
Oef het is er uit! Hopelijk heb ik hier niet te veel zitten zagen,
Grtjes van een stressie bruidje to be!

Nathalie
23-6-2012
 Meld misbruik21-7-2012 12:17:33

Jeeeeeeej, Lynntje! Nog 2 maandjes! Woop woop! Het zal er snel zijn nu!

Dikke zoenen X X X

Daphné
21-9-2012
 Meld misbruik21-7-2012 22:14:09

Totaaaaaaaaaaal geen zenuwen :) Gisteren op een trouwfeest geweest in zelfde feestzaal waar wij gaan trouwen!! En twas heeeeeeeel goed! Dus No Stress

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik22-7-2012 9:32:22

Hier nog 46 daagjes en totaal geen stress. Ik kijk er gewoon enorm naar uit en ben eerder ongeduldig! Ons feest en daarna onze huwelijksreis, ik wil gewoon op reis!!!! :) Nog eventjes aftellen en wat details afwerken en dan mag het komen... Groetjes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...