Terug naar overzicht
that's the spirit!! :-)Geniet met volle teugen van de allerlaatste voorbereidingen.In ieder geval veel succes!!Btw een vermoeden wil nog niet concreet zeggen dat het effectief ms is, ik duim voor je!!
Nee idd, daarom dat ze al die testen wilden doen. We keep our fingers crossed :-) en er zijn zoveel mooie dingen om van te genieten dus...
er ka n altijd stof op zitten e?zolang je maar kunt genieten met je ventje van je binnenkort super mooie dageven een postieve puntaugustus word een mooie maand dus maak maar veel mooie foto's ^^
Probeer er niet teveel aan te denken, ook al is dat moeilijk, maar zoals je zegt: je hebt een prachtige dag in het vooruitzicht! Focus je daarop!Duim met je mee dat alles goed is!
Probeer er even niet aan te denken en focus u op jullie mooiste dag en geniet nog van elk moment!
Hallo,Normaal dat je daar niet goed van bent! Zelfs al valt voor jou toch dat zware verdict dan nog weet je niet hoe dat voor je gaat uitdraaien. Ik heb een collega die die ziekte al 30 jaar heeft en toch nog goed functioneert, je ziet uiterlijk niets aan haar. Dus het hoeft niet altijd uit te draaien op het scenario wat je wellicht voor je ogen ziet als je denkt aan ms. De kunst is inderdaad te genieten van het nu en al je "wat als" gedachten te laten voor wat ze zijn namelijk gedachten die op zich niet waar hoeven te zijn!Veel sterkte!
Even niet aan denken!Veel sterkte!!
Veel sterkte! Vind het super dat je je terug kan optrekken aan die mooie dag die je/jullie te wachten staat!
Inderdaad focus op jullie mooie dag en veel sterkte!!
Hey SarahNet zoals Bea heb/had ik een collega met MS. Hij heeft af en toe periodes gehad waar het moeilijk ging, maar door zijn ijzeren wil heeft hij les gegeven tot een aanvaardbare pensioen leeftijd. Het overgrote deel hebben wij hem al stappend geweten, waarmee ik niet bedoel dat hij nu permanent in een rolstoel zat, maar dat hij bij een moeilijkere periode soms even naar de rolstoel moest grijpen om daarna terug te stappen. Ik hoop en duim zoals iedereen die hier jouw berichtje leest dat de testen negatief terugkomen en dat ze iets 'simpeler' vinden... evenals heb ik net zoals iedereen hier die jouw berichtje leest enorm veel bewonder voor je kracht! Geniet van je dag en eigenlijk zouden we moeten genieten van elke dag al is dat vaak zo simpel gezegd in onze maatschappij! Lieve groetjesMarieke
Hey meid,Ik heb het ook voorgehad dat ze een biopsie hebben gedaan en ik moest wachten. De eerste keer heb ik mijzelf er ziek door gemaakt, voelde me die drie weken ellendig, heb constant zitten schreeuwen en zielig doen. Uiteindelijk was het nie nodig!Maar moet het wel om de 6 maanden herhalen. En heb er toch door geleerd dage da echt van u moet afzetten en er nie teveel aan denken. Inderdaad genieten van den trouw en de laatste voorbereidingen!! Ook al is het nie zo simpel...En we zien wel als het zover is...Het rare is, dage u er dan sterker bij voelt en beter tegen het resultaat tegen kan. Hopelijk geeft dit berichtje een beetje steun!! dikke knuf alvast
ik heb bij mijn buurman gezien wat het is om te wachten op zo een uitslag : probeer je zinnen wat te verzetten (maar ja dat is makkelijker gezegd dat gedaan). mijn buurman had uiteindelijk een zware vorm van reuma trouwens. Verder heeft de vader van een vriendin van me al over de twintig jaar ms: het verreist aanpassingen en is niet altijd gemakkelijk maar hij geniet nog van t leven (maar ook hier weer: makkelijk gezegd). Ik duim echt heel hard voor je!!! Toch een fijne trouw gewenst!
Geniet nog van je voorbereidingen en veel sterkte....
Probeer je gedachten idd te richten op jullie mooie dag!! Positief denken! Ik duim in ieder geval met je mee!!