Nu Online
Momenteel zijn er 438 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kop op!

22-7-2012 17:46:34
Na enkele daagjes mijn hoofdje te laten hangen ( na mri scan witte vlekjes op mijn hersenen gezien, vrijdag hele dag en nacht in ziekenhuis voor testen en lumbale punctie, ze vermoede ms. Nu drie weken wachten op resultaten) heb ik besloten mij te herpakken en het positieve weer te zien!! Ik sta namelijk voor een prachtige dag. Binnen n maandje trouw ik met mijn Droomprins :-)) Ondertussen zijn de superleuke bedankjes voor getuigen en ouders in ons bezit, is het gastenboek ook thuis, heb ik de tafelschikking vlotjes gemaakt, onze enveloppendoos heb ik gemaakt,...en woensdag hebben we ons nieuw katje, een britse korthaar :-) dus focussen op al die leuke dingen maar!.

sarah
24-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 14 | Gelezen: 875

Joke
25-5-2013
 Meld misbruik22-7-2012 17:49:39

that's the spirit!! :-)
Geniet met volle teugen van de allerlaatste voorbereidingen.
In ieder geval veel succes!!
Btw een vermoeden wil nog niet concreet zeggen dat het effectief ms is, ik duim voor je!!

sarah
24-8-2012
 Meld misbruik22-7-2012 17:51:14

Nee idd, daarom dat ze al die testen wilden doen. We keep our fingers crossed :-) en er zijn zoveel mooie dingen om van te genieten dus...

sara
17-8-2012
 Meld misbruik22-7-2012 18:09:21

er ka n altijd stof op zitten e?
zolang je maar kunt genieten met je ventje van je binnenkort super mooie dag
even een postieve punt
augustus word een mooie maand dus maak maar veel mooie foto's ^^

Agnes
5-7-2013
 Meld misbruik22-7-2012 18:23:36

Probeer er niet teveel aan te denken, ook al is dat moeilijk, maar zoals je zegt: je hebt een prachtige dag in het vooruitzicht! Focus je daarop!
Duim met je mee dat alles goed is!

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik22-7-2012 21:03:28

Probeer er even niet aan te denken en focus u op jullie mooiste dag en geniet nog van elk moment!

Bea
6-7-2013
 Meld misbruik22-7-2012 21:42:01

Hallo,
Normaal dat je daar niet goed van bent! Zelfs al valt voor jou toch dat zware verdict dan nog weet je niet hoe dat voor je gaat uitdraaien. Ik heb een collega die die ziekte al 30 jaar heeft en toch nog goed functioneert, je ziet uiterlijk niets aan haar. Dus het hoeft niet altijd uit te draaien op het scenario wat je wellicht voor je ogen ziet als je denkt aan ms. De kunst is inderdaad te genieten van het nu en al je "wat als" gedachten te laten voor wat ze zijn namelijk gedachten die op zich niet waar hoeven te zijn!
Veel sterkte!

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik22-7-2012 22:11:10

Even niet aan denken!
Veel sterkte!!

Manuela
4-8-2012
 Meld misbruik22-7-2012 22:15:47

Veel sterkte! Vind het super dat je je terug kan optrekken aan die mooie dag die je/jullie te wachten staat!

nancy
14-9-2012
 Meld misbruik22-7-2012 22:23:54

Inderdaad focus op jullie mooie dag en veel sterkte!!

Marieke
18-8-2012
 Meld misbruik22-7-2012 23:26:31

Hey Sarah

Net zoals Bea heb/had ik een collega met MS. Hij heeft af en toe periodes gehad waar het moeilijk ging, maar door zijn ijzeren wil heeft hij les gegeven tot een aanvaardbare pensioen leeftijd. Het overgrote deel hebben wij hem al stappend geweten, waarmee ik niet bedoel dat hij nu permanent in een rolstoel zat, maar dat hij bij een moeilijkere periode soms even naar de rolstoel moest grijpen om daarna terug te stappen.

Ik hoop en duim zoals iedereen die hier jouw berichtje leest dat de testen negatief terugkomen en dat ze iets 'simpeler' vinden... evenals heb ik net zoals iedereen hier die jouw berichtje leest enorm veel bewonder voor je kracht! Geniet van je dag en eigenlijk zouden we moeten genieten van elke dag al is dat vaak zo simpel gezegd in onze maatschappij!

Lieve groetjes
Marieke

debora
18-7-2014
 Meld misbruik23-7-2012 0:17:53

Hey meid,

Ik heb het ook voorgehad dat ze een biopsie hebben gedaan en ik moest wachten. De eerste keer heb ik mijzelf er ziek door gemaakt, voelde me die drie weken ellendig, heb constant zitten schreeuwen en zielig doen. Uiteindelijk was het nie nodig!

Maar moet het wel om de 6 maanden herhalen. En heb er toch door geleerd dage da echt van u moet afzetten en er nie teveel aan denken. Inderdaad genieten van den trouw en de laatste voorbereidingen!! Ook al is het nie zo simpel...

En we zien wel als het zover is...
Het rare is, dage u er dan sterker bij voelt en beter tegen het resultaat tegen kan.

Hopelijk geeft dit berichtje een beetje steun!!

dikke knuf alvast

Sanne
11-8-2012
 Meld misbruik23-7-2012 1:51:29

ik heb bij mijn buurman gezien wat het is om te wachten op zo een uitslag : probeer je zinnen wat te verzetten (maar ja dat is makkelijker gezegd dat gedaan). mijn buurman had uiteindelijk een zware vorm van reuma trouwens. Verder heeft de vader van een vriendin van me al over de twintig jaar ms: het verreist aanpassingen en is niet altijd gemakkelijk maar hij geniet nog van t leven (maar ook hier weer: makkelijk gezegd). Ik duim echt heel hard voor je!!! Toch een fijne trouw gewenst!

frida
6-2-2010
 Meld misbruik23-7-2012 7:30:41

Geniet nog van je voorbereidingen en veel sterkte....

Bianca
14-9-2012
 Meld misbruik23-7-2012 8:44:59

Probeer je gedachten idd te richten op jullie mooie dag!! Positief denken! Ik duim in ieder geval met je mee!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...