Nu Online
Momenteel zijn er 393 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijk stadhuis Kortrijk

24-7-2012 16:25:07
Hallo bruidjes,

Wie van jullie heeft al een huwelijk bijgewoond of gaat zelf trouwen in het stadhuis van kortrijk?
Wat zijn jullie ervaringen, verloop het er zakelijk of zit er wel wat persoonlijks in "dienst".
Moesten jullie lang wachten? Ik heb al gehoord dat je geen glas krijgt achtaf. Heb wat schrik,
wat we nummertjes zullen zijn.

Alvast bedankt voor de info

Elfie
27-10-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1076

nico
24-8-2012
 Meld misbruik24-7-2012 16:43:22

Naar ik gehoord heg is het in Kortrijk trouwen aan de 'lopende band'. Iedere 15 inuten een ander koppel.

sofie
1-9-2012
 Meld misbruik24-7-2012 20:28:19

wij zijn getrouwd in Kortrijk en er waren 7 huwelijken die voormiddag, wij waren de 4 de . Maar we hebben niets gemerkt dat we ons moesten haasten en ik had ook de indruk dat de schepenen niet extra vlug deed. Ik vond het goed.
En dat glas drinken denk ik moet je aanvragen.

katrien
15-9-2012
 Meld misbruik25-7-2012 9:17:06

Hallo Elfie,
Ik zal je het laten weten na mijn trouw ik ben de laatste die dag dus...

Geen recepties meer daarna tenzij je aan het stad werkt ( mijn beide ouders werken aan het stad dus ik krijg nog eentje)
maar je hebt de kelder (cafe) onder het stadhuis waar de meeste dit nu doen...

grtjs

Raïssa
28-12-2012
 Meld misbruik25-7-2012 9:50:31

Bij ons in Izegem is het ook zo...enkel als minstens 1 van je ouders aan't stad of bij 't OCMW werkt, wordt er receptie voorzien.
M'n pa werkt al 29 jaar bij Defensie. Toch ff gebeld naar hem of er daar geen benefits aan vasthangen, maar helaas...

Elfie
27-10-2012
 Meld misbruik26-7-2012 12:21:55

hallo meiden,

bedankt voor de info. Iets gaan drinken hoeft nu niet echt hoor, vroeg het me gewoon af. We gaan dan met de dichtste familie nog iets klein gaan eten. Ons feest volgt de week erna maar omdat mijn verloofde zijn familie van de kust moet komen hebben we nog een etentje ingepland als we trouwen voor de wet.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...