Terug naar overzicht
Dag Terry,Ik kan zeker Equipe Haircare in Sint-Truiden aanraden! Ben daar zelf ook geweest voor mijn bruidskapsel (ook opgestoken).Denk wel niet dat zij aan huis komen, maar Sint-Truiden is vanuit Heers wel nog goed te doen.Veel succes in elk geval!Groetjes,Els
Die van Elke Vanelderen ?http://www.thehairfactory.be/
Els van Ateljee E. Je vind haar hier op het forum bij kapsels. Ze is van Lommel maar komt aan huis.
Hallo TerryThe Launch out in sint-truiden is ook een goede kapper. heb er nog niet laten opsteken, maar hij werkt ook voor de tv, dus dit zal ook wel goed zijn dan.Veel succes ermee.
Ik heb mijn kapper destijl.be hij is van zoutleeuw en komt ook aan huis op D-day
ik kan je alvast helpen met haar en make-up op maat, en ik kom vanuit Berchem/Wilrijk naar je toe ik ben kapper, visagist, doe make-up en opsteekkapsels volgens gelaatsvorm en stijl, en ik kom aan huis de dag van je trouw.Ook is er een vrijblijvende proefsessie mogelijk.kijk eens op www.michelsas.be ook op deze site enkele foto's van mijn werk,Contacteer ons gerust voor vrijblijvende informatie via info@michelsas.bemet vriendelijke groeten,Michel