Terug naar overzicht
ons kindje is 11 maanden en wij hebben regelmatig "dutjes" ingelast zodat hij er zo veel mogelijk kan bij zijn. bij ons is't ons eigen zoontje dus ik ken zen ritme wel een beetje. vraag best aan mama en papa wanneer de dutskes meestal slapen en hoe lang, zo kan je er wat rekening mee houden in u planning.Ons stanneke gaat niet mee naar de fotoshoot (dan doet hij altijd zijn dutje en is te lang voor zo'n kleine kindjes!) maar wij vertrekken vroeger naar de zaal om daar enkele leuke fotokes te nemen met hem erbij.Wij houden hem 's avonds ook daar, we hebben aan de zaal gevraagd om een aparte ruimte waar we het reisbedje kunnen plaatsen. ook hebben wij iets voorzien om te verluieren.ik heb ons stanneke zen slaapschema in onze dagplanning gezet als je graag een voorbeeldje hebt mag je me mailen. fiekev_v@hotmail.com
Hoi Evelien,Zoals Sofie al aangeeft: best hun ritmes even checken bij de mama's...dat kan je veel leed besparen want -o wee- als die bengeltjes te moe zijn. Ons eigen zoontje is nu 1,5 jaar en slaapt meestal een 2-uurtjes na zijn middageten. Wij hebben gekozen om om 15.00u te trouwen (enkel gemeentehuis) zodat hij eerst een dutje kan doen. Als ik jullie planning bekijk, zou ik ze tegen 14.00u naar de kerk laten komen. Maar eerst checken bij de mama's!En die opmerking van het reisbedje (gaan wij ook doen trouwens) is een goeden tip! Als het wat veel wordt kan je ze even neerleggen.Groetjes,Anja.
Wij trouwen binnen 14 dagen.En ons dochtertje 17 maanden is bruidskindje.Natuurlijk ken ik haar ritme dan ook goed.Dus zoals hiervoor gezegd, zeker eens vragen aan de mama.Ons dochtertje is tegenwoordig altijd zeer vroeg wakker, en kan dus gerust een dutje doen net voor de middag.De receptie en samenkomst suite is bij mijn mama thuis en daar heeft ze ook een bedje.Iedereen is er gevraagd tegen 12u30 en ik hoop dat ons dochtertje dan al een kort dutje gedaan heeft.Om 14u worden we verwacht op het gemeentehuis en dan gaat ze natuurlijk mee.Vlak erna worden er familiefoto's genomen en ook met ons dochtertje dus.Daarna gaan wij ergens anders onze fotoshoot doen.Dochtertje gaat mee samen met de rest van de suite weer naar mijn ouders thuis waar er wat kleine hapjes voorzien zijn.Daar kan ze dus weer een dutje doen.Om 18u gaat de suite al naar de feestlocatie, dus ook mijn dochtertje.Na de fotoshoot komen wij ook naar daar en om 19u worden de gasten verwacht.We nemen ook een reisbedje mee naar de zaal voor de zekerheid.Om echt s'nachts te slapen gaat ze mee met kenissen waarvan de vrouw een opvang heeft, mijn dochtertje gaat er samen met die vrouw haar kleinkindjes de nacht door brengen.Als de kindjes echt alleen een middagdutje doen zou ik ze dus enkel voor de kerk en de foto's meenemen.Als ze mss iets voor de middag kunnen eten en op tijd in hun bedje gaan moet dit zeker lukken.Veel plezier op jullie dag.Kelly
Hey,Mijn dochtertje was dit weekend ook bruidsmeisje op de trouw van m'n neef maar ik heb haar enkel meegenomen naar de kerk zodat ze nog een kort middagdutje kon doen. Het is tenslotte een drukke dag voor de kindjes ook anders ging ze zeker niet zo meewillig geweest zijn op de foto's enzo. Ze is heel braaf geweest en heeft flink bloemetjes gegooid! hihiGeniet van jullie dag hé! En hopelijk is het zonnetje er dan ook bij! Groetjes lotje
je kan slaapschema's vcan kindjes ook aanpassen (bespreek dit ook zeker met de mama's!) als kindjes bv gewoon zijn om van 14u tot 15u te slapen maar het is dan net jullie viering kan je opteren om stelselmatig kwartiertjes vroeger of later gaan te slapen. wij hebben dit ook gedaan en dit lukt perfect! wel tijdig mee beginnen ;-) en volhuiden (niet den ene dag wel en den anderen niet!)
Bedankt voor jullie fijne reacties !! Groetjes x