Terug naar overzicht
Misschien en spandoek met jullie namen en datum op.En dat de gasten hier gaan bijstaan.Ballonnen achtergronden heb ik ook al online gezien.Zelf gaan wij ook voor foto met kader.Maar geen gewone kader.We knutselen zelf een kader in elkaar van een polaroid, onderaan de polaroid zetten we onze namen en datum.Groetjes Kelly
Photobooth? Groetjes, Siska
soort van rode loper ideetje doen zoals op de oscars?
een grote banner laten maken gelijk bij rode lopers waar ze dan voor moeten staan voor op de foto. is wel hollywood-stijl
Bij vistaprint zijn er heel dikwijls aanbiedingen om zo'n banner te maken. Zowel horizontaal als verticaal.
Bij mijn broer moesten we allemaal poseren op zijn harley. Waren ook superleuke foto's! Misschien is iemand van jullie ook wel een motorliefhebber?!
misschien op een wit bankje met wat potplanten erom heen, dat soort van decorMss heb je zelfs een leuk plekje vlak naast de feestzaal
bij een trouw waar ik ooit was had de bruid een paar gewone krijtbordjes voorzien. Iedereen kon dan een boodschap op het bord schrijven en daarmee op de foto. Daarna moest je het gewoon afvegen en doorgeven aan de volgende!Vond ik ook wel leuk gevonden.
Hebben jullie iets gemeenschappelijk van interesses? Of iets waar je naar kan refereren hoe je mekaar hebt leren kennen? Wij kennen mekaar van op de voetbal en gaan een klein goaltje en wat voetballen meepakken en dan laten we de mensen daarmee poseren, omdat we dat wel sprekend vonden voor ons...
@Kelly: Zo'n polaroid-kader lijkt me een superidee (vooral omdat wij als bedankje ook een polaroid-foto gaan geven). Maar hoe maak je zoiets?? Dankjewel!
Bedankt allemaal voor de originele reacties!!