Nu Online
Momenteel zijn er 399 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Eieren?!

26-7-2012 19:24:13
Aloha!
Met deze tropische temperaturen en onze mooie dag in het vooruitzicht begin ik me meer en meer zorgen te maken over het weer! Ik weet dat je dit uiteindelijk niet kunt kiezen enzo maar als we allemaal eerlijk zijn: wie zou het nu niet erg vinden als het moest regenen?! :p
Ik in ieder geval wel! Voor mij mag het 's avonds regenen, bliksemen, onweren, donderen, orkaan, sneeuwen, .. maakt niet uit want dan zitten we binnen maar echt overdag hoop ik op zon!
Nu vraag ik me af: zijn er hier bruidjes die eieren naar de 'Clarissen' (of hoe heten ze?) brengen?
Waar zitten die en zou dit echt helpen? :p
Alle hulp voor goed weer is meer dan welkom! haha!
groentjes!

Evi
18-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 786

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik26-7-2012 19:37:50

Haha, de eitjes zullen hun alleszins goed smaken en dat zal ook het enige zijn... :D Groetjes!

Kim
4-10-2014
 Meld misbruik26-7-2012 19:46:00

Eieren voor Klaarke, goed weer voor het paarke. Ge kunt proberen he :-)

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik26-7-2012 19:51:36

Wel dan de juiste dag vermelden hé ;-).

Mijn schoonmoeder had dit gedaan voor haar huwelijk maar had zich van dag vergist. Gevolg: op hun trouwdag gietende regen! :-p

Groetjes!

Evelien

Nikita
17-8-2012
 Meld misbruik26-7-2012 19:57:59

Ik trouw een dag voor jou en hoop ook mooi weer hihi! :)
Maar als het een troost mag zijn, ik verjaar op de dag ná je huwelijk en ik heb nog nooit regen gehad op mijn verjaardag ;)
Ik zou dat trouwens ook wel willen weten van die eieren, maar mijn meme zei eens dat ze die vroeger ook gewoon naar mensen uit de buurt brachten ipv naar de nonnen

lien
4-5-2013
 Meld misbruik26-7-2012 19:59:50

Hier vind je alle adressen van clarissenkloosters:

http://www.clarissen.be/

Inge
23-5-2009
 Meld misbruik27-7-2012 0:51:46

Tegenwoordig hebben die ook liever centjes dan eieren, heb ik gehoord...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...