Nu Online
Momenteel zijn er 393 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Happy Bride...!

27-7-2012 14:04:14
Met nog maar 41 daagjes te gaan komt het nu echt wel super dichtbij!! Al die maanden van plannen, zoeken, piekeren, vergelijken enz. zijn dan eindelijk voorbij :D. Vandaag nog eventjes (na toch een 10 keer geweest te zijn) naar de AVA geweest voor de allerlaatste decoratiestukken voor onze receptie tijdens de middag. Ineens een bloemenmandje gekocht voor onze bloemenmeisje incl. bloemblaadjes en kei-schattige duifjes! Ondertussen is ook bijna iedereen gekleed! Mijn vader is deze week zijn kostuum gaan halen en het is echt zo mooi, past perfect samen met mijn mama haar prachtige jurk!

Op dit moment is het manneke samen met mijn vader aan het shoppen voor zijn schoenen, riem en eventueel sokken. Ben benieuwd met wat hij thuis zal komen! Ondertussen kijk ik geregeld eens op mijn klok, want jah om 18.00u heb ik mijn tweede pas. Deze keer komen ook mijn schoonmama en schoonzus mee... aiai ben benieuwd wat hun reactie zal zijn! Ik ben eerder lichtjes zenuwachtig dat ze het absoluut niet mooi gaan vinden.

Gisteren heeft mijn liefde onze vakantie geboekt. Ik weet niet waar wij naartoe gaan en dat maakt hij juist zo spannend. Hetgeen ik weet is dat we de dag na onze trouw vertrekken (niet uitslapen dus...) en de 23ste terugkomen. Het is blijkbaar ook een heel lange vlucht naar een land met een andere tijd...hmm waar zou hij me brengen, ben echt benieuwd!

Ondertussen droom ik gewoon altijd weg wanneer ik de verslagjes en fotootjes van de bruidjes hier op het forum zie en lees...denkend aan het feit dat het bijna zover is!

Wel heb ik gemerkt dat die kleine vervelende stressmomenten nu pas aan het komen zijn. Meestal gaat het gewoon om kleine prullen en soms ook over belangrijke dingen! Ik wil dan gewoon toegeven om problemen te vermijden, maar het manneke denkt er anders over! Maar een belangrijke les die ik geleerd heb doorheen de voorbereidingen is dat je enkel en alleen moet denken aan wat wij als koppel willen en niet wat iemand anders wilt. Het is onze dag en daar moeten we beide van kunnen genieten en trots op zijn, al is het dan met of zonder een bepaald persoon! En genieten zal ik :D

Lieve groetjes,

Alessia

Alessia
7-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 811

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik27-7-2012 14:59:48

Hey mede-7-september bruidje!!

Ik herken het gevoel volledig...
De voorbereidingen zijn zo goed als achter de rug (nog een aantal leuke to do's te gaan) en het is nu echt genieten...zalig!!
Ik hoop dat de stress nog wegblijft...het komt en het gaat :-) en mijn aanstaande heeft er zeker plezier in hoor...:-)!

Spannend jullie honeymoon!!! :-)

Ik zag deze middag nog een bruidje (werk vlak aan een gemeentehuis) en dan is het toch al ooh en aaah...leuk leuk!!

Het is bijna aan ons!!
Geniet van de pas!!

groetjes

Sandra

deddy
15-9-2012
 Meld misbruik27-7-2012 15:00:34

I like very much!

ruth
15-9-2012
 Meld misbruik27-7-2012 15:07:29

Hey Alessia en Sandra, wat moeten jullie nog doen van kleine dingetjes? :)

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik27-7-2012 15:20:18

En hij is al thuis! Hij heeft schoentjes en een das meegenomen en zijn riem is besteld. Ik mocht het wel niet zien! Ik heb door omstandigheden zijn kostuum gezien en de rest moet een verrassing blijven. Ondertussen heb ik kleine kaartjes gemaakt voor mensen die we tijdens de middag nog gaan uitnodigen... Zij zijn dan tijdens de avond niet uitgenodigde! Wat in nog moet doen: afspraakjes met videograaf, zaal en fotograaf. Mijn proefkapsel en make-up. En dan nog boekjes maken voor tijdens de middag, mijn liedjeslijst afwerken, een openingsdans kiezen en onze ringen afhalen. En veder nog prullen maar die weet ik op dit moment niet meer :D Groetjes!

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik27-7-2012 17:37:51

Mijn to do'tjes nog:
- morgen op stap met mama en papa voor mijn papa zijn kostuum
- 7 aug: 2de pas
- 8 aug: proefmake-up en mijn boudoir shoot als verrassing voor mijn verloofde
- reispassen nog ophalen
- afspreken met de DJ
- definitief aantal gasten doorgeven aan traiteur
- ballonnen kopen voor de gang te versieren
- kleedje kopen voor kleinste bruidsmeisje
- praktische afspraken maken met diegene die tafels gaat decoreren en bloemen bestellen voor de dag zelf (bloemen voor de decoratie dus)
- muziek op cd branden voor de burgerlijke trouw + tekstje doorgeven aan de zus van mijn verloofde die het zal voorlezen dan
- nog een aantal kleine dingen

De maand augustus wordt nog een beetje druk, maar het zijn allemaal leuke dingen!! Ik tel enorm af...:-)! Maar het vliegt vooruit!!

groetjes!

Joyce
11-5-2013
 Meld misbruik27-7-2012 18:39:01

Leuk leuk! Het genieten van de laatste weken voor de trouw is duidelijk voelbaar. Jullie staan er blijkbaar goed voor, altijd een fijn gevoel denk ik
Nu is het volop aftellen he. Met nog 287 dagen op de teller kan ik hier alleen nog maar van dromen. Maar dat is net zo heerlijk, meeleven en meelezen met alle verhalen!
Spannend van je huwelijksreis, bij ons zal het ook zo zijn. Mijn vriend is er ook al mee bezig en het zal voor mij ook een verrassing blijven...
Veel plezier met de pas van je kleed!
Groetjes!

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik27-7-2012 18:45:12

En ik ben terug van mijn tweede pas. Ik ben blijkbaar wat afgevallen, dus moet de kleed worden ingemaakt...helaas! Ik doe nogtans mijn best om niet af te vallen, maar het zal er wel bijhoren... De schoonmama vond het heel mooi, gelukkig maar! De 18de moet ik terug en hopelijk ben ik dan niet weer afgevallen, dikke duim :D

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...