Terug naar overzicht
HoiWij gingen voor A. Mijn ventje had mij het liefst van al erbij (niet zo'n goede band met zijn moeder & die woont nogal ver) zodat hij zeker wist dat ik het mooi zou vinden.Ik vond het langs de ene kant wat jammer dat ik het al gezien heb, maar eerlijk gezegd is dat nu al een hele tijd geleden en weet ik het al niet zo goed meer hoe het er precies uitzag. En ik heb ook het totale plaatje (schoenen, kostuum en hemd) nog niet gezien dus het zal toch een verrassing zijn.Groetjes
D bruidegom en papa bruid kiezen kostuum ;-)wij zijn wel eerst een keertje zelf een winkel samen binnen geweest om wat aan te geven wat bij mijn stijl kleed zou passen
AWe zijn niet zo voor het 'ouderwetse'hij heeft ook mijn kleed gezien op fotoWe maken daar geen problemen van, genoeg verrassingen de dag zelf :-)
B. Ik vind het spannender als je het op voorhand nog niet weet.
Hier nog een A
Hoi Caroline,Hier een C.Ik ben mijn trouwkleed met mijn schoonmoeder gaan kiezen. (mijn mama is overleden en wij hebben een super goede band).Mijn liefste zijn trouwkostuum zijn we samen met mijn schoonmoeder gaan kiezen.Eigenlijk een E want ons zoontje was er ook bij! Voor alle duidelijkheid: mijn kleed krijgt hij niet te zien tot de grote dag!Groetjes Anja.
Hoi Caroline,Wij zijn oorspronkelijk met de zus van mijn vriend geweest en daarna zijn de ouders van mijn vriend er nog bijgekomen omdat hij te neig twijfelde...Mijn kleed ben ik met mijn mama en mijn vriend zijn zus gaan kiezen (zij is ook mijn getuige)groetjes
Bij ons was het ook A. Hij had trouwens het liefste dat ik meeging en niet iemand anders... "Ik vertrouw alleen jou in die dingen" zei hij... zo lief!Hij weet dat ik het zeg als iets heel mooi is, maar ook als iets minder goed staat... En ikke blij dat ik mee kon kiezen
ik kies ook voor A! Want alleen ik weet dat welk kostuim er bij mijn kleed zou passen ! Alsook voor de mannen in de suite ga ik mee ! Alles moet in het plaatje passen ;-)
Hier A met aanpassing: bruidegom en papa kiezen kostuum.Ik heb hier alle vertrouwen in ..:). Hij weet wat ik mooi vind en welke stijl hij moet uitgaan. En hij weet nog het allerbeste zelf wat hem zelf staat.
Ik ben samen met mijn beste vriendin mee geweest voor zijn kostuum. Hij had mij er het liefste bij. Mijn beste vriendin weet ook wat mijn kleed is, hij niet, daarom is zij ook meegeweest. Zijn moeder wou ook wel mee, maar kon toen niet, maar die zat er ook niet mee in! Mijn vriend vond het gewoon belangrijk dat het kostuum voor mij zeker inorde was!Groetjes!
B maar de schoonmoeder had een stukje stof van mijn jurk mee dat ze met haar leven beschermd heeft dat hij het niet zag :D
B => bij mij zijn het nog 3 dagen en ik kijk er enorm naar uit om hem te zien in zijn kostuum, want ik weet er helemaal niets over :)
Hier hebben we gekozen voor C :-).Ik wou zeker zijn dat ik de enige in het wit was ;-). Mijn kleedje blijft wel een verrassing voor hem.Groetjes!Evelien
Bij ons was het geen van de drie. Mijn verloofde is samen met mij en mijn moeder een kostuum gaan uitkiezen. :)
Wij hebben gekozen voor A. Met alle respect: schoonmoeder heeft niet direct de beste smaak qua kledij dus ik zou er anders niet gerust in zijn geweest :-)Achteraf was hij ook heel blij dat ik erbij was, hij zei dat hij nu tenminste zeker is dat ik het mooi zal vinden.Ik vind het niet erg dat ik zijn kostuum reeds gezien heb. Ik heb liever zekerheid dan dat ik tot de trouwdag met nog extra stress zit omwille van zijn kostuumkeuze :-)
Hey,Bij ons gaat mijn beste vriendin, die mijn getuige is, samen met mijn partner voor een kostuum kijken.Ook omdat zij zal weten welk kleed ik zal aanhebben en dan kan ze zien dat het er wat bij past. Vertrouw op haar goede smaak.En wil zelf ook dat het een verrassing blijft tot op de dag zelf.Groetjes
Ik zou willen dat het een verrassing blijft voor mij.. omdat hij ook toch mijn kleed niet op voorhand zal mogen zien..Maar ik wil mijn kleed gaan kiezen met mijn moeder, stiefmoeder en schoonmoeder.Dan kan mijn schoonmoeder met hem om een kostuum gaan en zal ze mee kunnen kiezen met mijn kleed in het achterhoofd :-)