Nu Online
Momenteel zijn er 566 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Samen kostuum kiezen of niet?

30-7-2012 9:29:04
Hoi allemaal,

Hoe gaan jullie te werk?

A: Bruid en bruidegom kiezen kostuum.
B: Bruidegom en zijn moeder kiezen kostuum.
C: Bruid, bruidegom en moeder bruidegom kiezen kostuum.

Groetjes

Caroline
11-5-2013
Meld misbruik

Reacties: 18 | Gelezen: 1322

Lindsay
14-8-2012
 Meld misbruik30-7-2012 9:32:32

Hoi

Wij gingen voor A.

Mijn ventje had mij het liefst van al erbij (niet zo'n goede band met zijn moeder & die woont nogal ver) zodat hij zeker wist dat ik het mooi zou vinden.

Ik vond het langs de ene kant wat jammer dat ik het al gezien heb, maar eerlijk gezegd is dat nu al een hele tijd geleden en weet ik het al niet zo goed meer hoe het er precies uitzag. En ik heb ook het totale plaatje (schoenen, kostuum en hemd) nog niet gezien dus het zal toch een verrassing zijn.

Groetjes

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik30-7-2012 9:33:14

D bruidegom en papa bruid kiezen kostuum ;-)

wij zijn wel eerst een keertje zelf een winkel samen binnen geweest om wat aan te geven wat bij mijn stijl kleed zou passen

jamina
31-8-2012
 Meld misbruik30-7-2012 9:37:59

A
We zijn niet zo voor het 'ouderwetse'
hij heeft ook mijn kleed gezien op foto
We maken daar geen problemen van, genoeg verrassingen de dag zelf :-)

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik30-7-2012 9:38:12

B. Ik vind het spannender als je het op voorhand nog niet weet.

frida
6-2-2010
 Meld misbruik30-7-2012 9:42:36

Hier nog een A

Anja
10-1-2013
 Meld misbruik30-7-2012 9:47:50

Hoi Caroline,

Hier een C.
Ik ben mijn trouwkleed met mijn schoonmoeder gaan kiezen. (mijn mama is overleden en wij hebben een super goede band).
Mijn liefste zijn trouwkostuum zijn we samen met mijn schoonmoeder gaan kiezen.
Eigenlijk een E want ons zoontje was er ook bij!

Voor alle duidelijkheid: mijn kleed krijgt hij niet te zien tot de grote dag!

Groetjes Anja.

Tiffany
16-2-2013
 Meld misbruik30-7-2012 10:02:00

Hoi Caroline,

Wij zijn oorspronkelijk met de zus van mijn vriend geweest en daarna zijn de ouders van mijn vriend er nog bijgekomen omdat hij te neig twijfelde...

Mijn kleed ben ik met mijn mama en mijn vriend zijn zus gaan kiezen (zij is ook mijn getuige)

groetjes

Veronique
24-8-2012
 Meld misbruik30-7-2012 10:45:20

Bij ons was het ook A. Hij had trouwens het liefste dat ik meeging en niet iemand anders... "Ik vertrouw alleen jou in die dingen" zei hij... zo lief!
Hij weet dat ik het zeg als iets heel mooi is, maar ook als iets minder goed staat... En ikke blij dat ik mee kon kiezen

vanessa

Meld misbruik30-7-2012 10:55:18

ik kies ook voor A! Want alleen ik weet dat welk kostuim er bij mijn kleed zou passen !
Alsook voor de mannen in de suite ga ik mee ! Alles moet in het plaatje passen ;-)

Karen
13-7-2013
 Meld misbruik30-7-2012 11:14:29

Hier A met aanpassing: bruidegom en papa kiezen kostuum.
Ik heb hier alle vertrouwen in ..:). Hij weet wat ik mooi vind en welke stijl hij moet uitgaan. En hij weet nog het allerbeste zelf wat hem zelf staat.

Karolien
22-9-2012
 Meld misbruik30-7-2012 11:26:40

Ik ben samen met mijn beste vriendin mee geweest voor zijn kostuum. Hij had mij er het liefste bij. Mijn beste vriendin weet ook wat mijn kleed is, hij niet, daarom is zij ook meegeweest. Zijn moeder wou ook wel mee, maar kon toen niet, maar die zat er ook niet mee in! Mijn vriend vond het gewoon belangrijk dat het kostuum voor mij zeker inorde was!

Groetjes!

Hilde
1-9-2012
 Meld misbruik30-7-2012 11:30:07

B maar de schoonmoeder had een stukje stof van mijn jurk mee dat ze met haar leven beschermd heeft dat hij het niet zag :D

Shibby
3-8-2012
 Meld misbruik30-7-2012 11:39:37

B => bij mij zijn het nog 3 dagen en ik kijk er enorm naar uit om hem te zien in zijn kostuum, want ik weet er helemaal niets over :)

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik30-7-2012 12:58:07

Hier hebben we gekozen voor C :-).

Ik wou zeker zijn dat ik de enige in het wit was ;-). Mijn kleedje blijft wel een verrassing voor hem.

Groetjes!

Evelien

Fien
12-12-2012
 Meld misbruik30-7-2012 14:19:55

Bij ons was het geen van de drie. Mijn verloofde is samen met mij en mijn moeder een kostuum gaan uitkiezen. :)

Marijke
15-12-2012
 Meld misbruik30-7-2012 14:57:21

Wij hebben gekozen voor A. Met alle respect: schoonmoeder heeft niet direct de beste smaak qua kledij dus ik zou er anders niet gerust in zijn geweest :-)

Achteraf was hij ook heel blij dat ik erbij was, hij zei dat hij nu tenminste zeker is dat ik het mooi zal vinden.

Ik vind het niet erg dat ik zijn kostuum reeds gezien heb. Ik heb liever zekerheid dan dat ik tot de trouwdag met nog extra stress zit omwille van zijn kostuumkeuze :-)

Vicky
18-8-2018
 Meld misbruik1-8-2012 17:20:42

Hey,

Bij ons gaat mijn beste vriendin, die mijn getuige is, samen met mijn partner voor een kostuum kijken.
Ook omdat zij zal weten welk kleed ik zal aanhebben en dan kan ze zien dat het er wat bij past. Vertrouw op haar goede smaak.
En wil zelf ook dat het een verrassing blijft tot op de dag zelf.

Groetjes

Nathalie
6-6-2014
 Meld misbruik1-9-2012 19:15:12

Ik zou willen dat het een verrassing blijft voor mij.. omdat hij ook toch mijn kleed niet op voorhand zal mogen zien..
Maar ik wil mijn kleed gaan kiezen met mijn moeder, stiefmoeder en schoonmoeder.
Dan kan mijn schoonmoeder met hem om een kostuum gaan en zal ze mee kunnen kiezen met mijn kleed in het achterhoofd :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info