Terug naar overzicht
Ik dacht ook om dit te doen. Nu het badkamerprobleem lijkt me geen drama. Terwijl de kapster/sminkster met jou bezig is kan de rest de badkamer gebruiken. Ivm ontbijt, haal vb diepvriesbroodjes/koffiekoeken in huis en steek ze in de oven. Ev kunnen jou vriendinnen ze erin steken of eruit halen, dan kan jij je vollop concentreren op het aankleden enzo.Kan zijn dat ik het te simpel zie
Ik zou dit heel leuk vinden en echt gezellig.Maak de avond voordien nog samen een fruitsla en bestel koekjes bij de bakker. Eén van de meisjes kan erom gaan. Zoals Debbie zegt, de badkamer is volgens mij ook geen probleem hoor!Ik zou er toch nog es over nadenken - volgens mij is dit een leuk idee!
Ik heb ook twee bruidsmeisjes en vind dit wel een goed idee van jou! Zo gezellig! Ik ga bij mijn ouders slapen de avond voordien dus ik kon zoiets niet doen. De meisjes komen gewoon om 10u naar het huis van mijn ouders als ze klaar zijn. Maar idd, laat een vriendin achter ontbijt gaan of koop op voorhand koffiekoeken voor in de oven. Komt wel goed hoor
Hartelijk dank voor de reacties! Het stelt me al beetje meer gerust .Het zou inderdaad wel een leuk idee zijn. Ik denk ook dat we achteraf goed herinneringen zullen overhouden aan deze avond.
Ik ga mijn zus bij mij laten logeren en mijn getuige+2 andere goede vriendinnen komen dan ook smorgens. Ook mijn mama komt al vroeg tot hier. Ze gaan mij dan met 5 samen gereed maken. Mijn zus heeft wel visagie en schoonheidsschool gevolgd. Die gaat me dan schminken. Kapster weten we nog ni. Wij wonen ook op appartement, maar hier gaat het dan enkel zus zijn die zich ook smorgens hier moet klaarmaken. Lijkt me gezellig om zo samen onder zussen nog eens te kletsen en samen in bed te liggen, terwijl mijn ventje bij zijn ouders gaat slapen.