Terug naar overzicht
Mai EviOrigineel klinkt me super, maar zou erna wel je tegeltjes lamineren anders zullen ze met tijd jammer genoeg verloren gaan. Wat het tekstje betreft misschien zoiets... Ook als straks iedereen is uit gefeest, willen we graag een blijvende herinnering van diegene die erbij is geweest... Zodat we deze dag blijven beleven,en op deze roze wolk kunnen blijven zweven!Schrijf daarom hier uw wens of levensspreuk op één van volgende tegels,Ga je hierbij grappig of diepzinnig dat ligt geheel aan jullie, er zijn geen spelregels... Deze tegels zullen we in ons kleinste kamertje kleven,waar wij en andere ongetwijfeld nog veel plezier aan zullen beleven :-)!!! GroetjesMarieke
Heyhey,Wij gaan iets gelijkaardigs doen maar dan gewoon met vierkante kartonnen kaartjes met vragen op, die we dan later in een album gaan kleven. Wij gaan per bord 1 kaartje leggen en dan gewoon in de speech zeggen wat ze er moeten mee doen. Vervolgens gaan we deze in een grote vaas verzamelen die aan de ingang staat. Bij deze vaas komt een kaart met de tekst "Gastenboek - gelieve in deze vaas jullie kaartjes te deponeren - bedankt!" :-).Het rijmpje van Marieke vind ik ook wel super!Groetjes,Evelien
ik heb veel stickers gekocht, stiften en alles die gasten kunnen gebruiken om zelf het gastenboek te decoreren. :-)