TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Melissa
11-8-2012
|
2-8-2012 20:48:19
Ik ben héél tevreden van Youniek, ik denk dat het duurste kleedje dat daar in de rekken hangt 800 euro is ofzo, en 't is daar een super goeie service!
Van de rest kan ik je niks vertellen...Youniek was de eerste winkel die ik bezocht, en het was meteen raak! :)
|
|
Fien
12-12-2012
|
2-8-2012 20:50:24
't Is misschien een domme vraag, maar waarom kan je niet in het weekend gaan?
|
|
Sanne
13-9-2013
|
2-8-2012 21:04:52
Op zaterdag is het meestal heel druk en ik ken mezelf, als er zoveel volk rondloopt en ik niet op mijn gemak kan passen, zal ik snel (en teleurgesteld) weer buiten staan :) Ik kan eventueel wel op een andere dag gaan met moeder of zus, maar zou er toch heel graag mijn getuige bij hebben aangezien zij altijd rechtuit haar mening zegt.
|
|
Fien
12-12-2012
|
2-8-2012 21:15:00
Goh, als het zo belangrijk is dat je getuige erbij is, dan zou ik gewoon in het weekend gaan, hoor. Dan moet je ook niet beginnen selecteren. :)
Los daarvan: leuk dat je getuige mee wil! Ik heb maar 1 kleed gepast en daar was enkel mijn mama bij (had niet verwacht zo snel iets te vinden). Bij mijn eerste pas moest mijn getuige werken, dus kon ze niet mee. Ok, daar kon zij niet aan doen. Toen ik haar uitnodigde naar mijn tweede (en laatste) pas, was dat net op de ochtend dat haar nieuwe vriend voor 't eerst bij haar bleef slapen. Ze zei dat ze om die reden niet kon. Toen ik haar vertelde dat ze er niet supervroeg voor moest opstaan (om half 10 vertrekken), zei ze: "Mja, ik wil je kleed écht wel héél graag zien he... Maar ik heb gewoon geen zin om ervoor op te staan." Echt, ik kon ontploffen. En nu zit ze heel de tijd te zagen om een foto te mogen zien. Wel, nu mag ze wachten tot de trouw zelf. :)
|
|
iris
30-6-2012
|
2-8-2012 21:46:24
La Tiara en Jagré zijn geen outlets hoor.
|
|
Bea
6-7-2013
|
2-8-2012 21:51:04
Hallo, Ik ben zelf naar Youniek en Jagré outlet (quellinstraat) geweest. Allebei goed gevoel bij en kleedje gevonden bij Jagré voor 550 maar moet nog beetje bijbetalen voor aanpassingen. Bij Youniek is het voordeel dat het all in is en je kan nog kiezen tussen bv rits of korset en is ook wel persoonlijker omdat je op afspraak gaat. Bij Jagré kan je zo binnen gaan dus als het te druk is kan je gewoon andere keer terug komen. Ik zou er niet zo'n druk op willen zetten van op deze dag moet ik het vinden (al heb ik het zelf wel redelijk snel beslist:))
|
|
Silke
6-10-2012
|
2-8-2012 23:59:58
Steven in Torhout is alleszins ook geen outlet. Ze hebben nieuwe jurken en ook wel een rek met "oudere of pasmodellen" aan goedkopere prijzen.
La sposa in beveren wel, niet de afdeling in roeselare.
Als je je getuige er echt bij wilt, zouik ook hewoon in het weekend gaan.
Een trouwwinkel is nu ook niet zo druk als een gewone winkel!
En als je op afspraak gaat, scheelt dit nog eens een stuk in drukte!
|
|
Sara
6-10-2012
|
3-8-2012 6:38:19
als je naar la tiara gaat op zaterdag is het super rustig, je bent de enige in de winkel en ze sturen iedereen terug buiten omdat jij de voorrang krijgt. dus daar moet he geen schrik voor hebben.
|
|
Katrien
20-4-2013
|
3-8-2012 9:04:59
Hey, Jagré heeft 2 winkels. Eéntje in de Quellinstraat (dicht bij Centraal Station) en ééntje in Deurne (Bisschoppenhoflaan). Die van de Quellinstraat is de outlet. Maar nog voor dit outlet was, kon je daar ook betaalbare trouwjurken vinden, hoor. Ik had een budget van €400, en heb zeker 10-15 jurken gepast. Dus ik denk dat ze bij beide winkels betaalbare jurken gaan hebben. De winkel van de Bisschoppenhoflaan is wel veel groter (ben daar onlangs gaan kijken voor een jurk voor de trouw van m'n broer). En ik zou toch ook gewoon op een zaterdag gaan. Bel naar die winkels en maak een afspraak. Dan maken ze zéker wel tijd voor je vrij!
Veel pasplezier!
|
|
Stephanie
5-5-2012
|
3-8-2012 9:14:23
Meestal werken bruidswinkels met afspraken, zo gaat het normaal gezien niet druk zijn.
|
|
Emilie
25-8-2012
|
3-8-2012 9:21:39
Hoi Sanne
Zoals Stephanie zegt, in een bruidswinkel neem je bijna altijd een afspraak hoor. Ook zelfs in outletwinkels, dus je kan zeker in het weekend gaan. Ik ben ook trouwens op een zaterdag gaan passen en de dames in de winkels geven je zeker de nodige aandacht hoor. Zij weten waarschijnlijk wel uit ervaring dat het een belangrijk moment is hé :-).
|
|
Sanne
13-9-2013
|
3-8-2012 16:58:11
Oke bedankt allemaal voor de reacties! Ik kan dus naar zes winkels gaan, woehoew! :d
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|