TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Emilie
25-8-2012
|
3-8-2012 9:07:59
Hoi Deborah
Ik denk dat het normaal is hoor dat de bruidegom niet zo 'in to marriage' is als de bruidjes hé. Voor ons is het dan ook een meisjesdroom die dan uiteindelijk werkelijkheid wordt.
Misschien kan je op voorhand afspreken dat hij voor bepaalde zaken initiatief neemt, bv: de ceremoniewagens, etc? Dit heb ik ook zo gedaan en voor de andere zaken maakte ik steeds een selectie en bespraken we verder hoe we het gingen doen.
Ik zou me er zeker geen zorgen over maken hoor, je hebt wel nog even tijd ook hé :-).
Ivm de zaal, dat is inderdaad jammer. Maar beter dat je het nu weet dat je op zoek kan gaan naar de (2de) perfect locatie voor jullie droomdag, dan net enkele maanden ervoor hé :-).
Kop op, het is bijna weekend :-)
|
|
sarah
24-8-2012
|
3-8-2012 9:23:40
volgens mij zijn de mannen er altijd minder mee bezig...maar laat nu net mijn toekomstige meer stress beginnen krijgen voor onze dag, terwijl ik relax ben ;-)van je locatie is idd superjammer, je schetst zo een beeld voor je hoe je dag zal verlopen en als daar dan iets aan veranderd, is altijd even slikken. zeker als er idd een emotionele waarde mee verbonden is...maar er zijn vast wel nog supermooie locaties ginder en misschien kun je dan foto's nemen bij het oude restaurant?
|
|
Silke
6-10-2012
|
3-8-2012 10:31:39
Mannen zijn er inderdaad minder mee bezig... Zeker als het nog 2 jaar is! Mijn verloofde begint nu wel er iets meer mee bezig te zijn, maar hoofdzakelijk is ik die het allemaal regel en bekijk, mits voordien eerst wel te overleggen éh.
Ivm de zaal: jammer, heel jammer maar wees blij dat ze je nu al op de hoogte brengen zodat je tijdig een nieuwe zaal kan zoeken. Kijk eens rond en je zal versteld staan van welke andere mooie zalen er nog zijn! Laat dit niet te zwaar op je gemoed spelen! Moest het nog 2 maand tot het huwelijk zijn, dan zou ik even panikeren... Hehe! Je zal wel een andere even charmante zaal vinden! Ok, dan misschien zonder de emotionele waarde, maar je hebt nog ruim de tijd om er voor te zorgen dat het een prachtige dag zal worden!!!
|
|
Rebecca
27-4-2013
|
3-8-2012 12:37:47
Debora Da's niet fijn zeg! Wanneer weten ze het zeker? Misschien kan je in afwachting van hun definitief antwoord al es rondneuzen naar andere plekjes? Wij hebben uiteindelijk niet de feestzaal genomen die we in het begin zeker wilden nemen - soms vind je toch nog iets anders dat je toch nog meer ligt. Wat betreft het emotionele:
|
|
Rebecca
27-4-2013
|
3-8-2012 12:39:08
Ok, helft van mijn bericht verdwenen... Wat betreft het emotionele: zie het als een nieuw hoofdstuk in jullie leven met een nieuwe speciale plaats als herinnering daaraan. En dan de mannen: mja, zij zijn er anders mee bezig dan wij maar ze zullen des te trotser zijn als
|
|
debora
18-7-2014
|
3-8-2012 23:45:58
hey hey, Merci voor de steungevende berichten allemaal. Qua t ventje ben ik nu wel gerustgesteld :-) Daarnet nog vernomen dat de zaal die we in België gekozen hadden, geen dansfeest geven, dus het is gewoon het dagje niet! Moest het in Rimini niet door kunnen gaan, gaan we waarschijnlijk in het zuiden van Italië trouwen, waar onze ouders van afkomstig zijn. Dat is dan een prachtig strand daar (veel mooier dan Rimini)... En voor de zaal hier gaan we er eerst is langs om te horen wat wel zou kunnen, en anders ga ik voor de tweede keus is horen. Weekendje rust nu en dan begin ik maandag met een fris kopke terug aan de voorbereidingen Goei weekend allemaal x
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|