Terug naar overzicht
Geen trendy feestzaal hier bij ons. Wij trouwen in Ter Heyde in Gooik. Het 'modernste' hier in de buurt is 'Den architect' in Lennik.
Wij hebben ons feest gedaan in de Architect. Erg mooie zaal, maar zeer slechte ervaring gehad met de uitbaatster. Ik geef je graag meer details als je wil. :)
Dag DaphneWij hebben een offerte laten maken bij de Architect maar zijn nog niet 100% overtuigd. Kan je wat meer info geven over de slechte ervaring wat de uitbaatster betreft?? Groetjes
Hey Machteld,Heb je net een uitgebreid bericht gestuurd... Als je nog vragen hebt, hoor ik het wel.Groetjes!
Daphne, idem dito!Ook enorm slechte ervaring met de uitbaatster!Mij mag je ook steeds jouw ervaring doormailen, ik deel de mijne graag met jou!
HeyWij zijn ook eerst gaan kijken naar de feestzaal De Architect maar dit was buiten ons budget en we hadden een heel raar gevoel bij de uitbaatsters. Een beetje TE vriendelijk. We zijn dan terecht gekomen op de feestzaal De Majeur in Roosdaal en hebben geen moment getwijfeld! Dit wordt onze feestzaal. :-) Dit zijn hele lieve mensen. De feestzalen ( er zijn er meerdere) zijn ook niet heel duur. De Architect was meer dan het dubbele! Het is een herenhuis dat volledig is gerenoveerd. Er bevinden zich op gelijkvloers 2 ruimtes met een bar waar je kan dineren. ( wel maximum 40 personen). De kelderruimte is een grote zaal met bar en aparte rookruimte. Het moderne wordt met het authentieke gecombineerd. We waren direct verkocht. Ik denk wel dat je beneden ook kan dineren. Maar dit moet je zeker eens navragen. Deze uitbaters werken wel niet met een vaste traiteur. Dus je moet zelf wel nog een traiteur zoeken. Maar ze geven je wel uitgebreide info over de traiteurs waar zij al gewerkt mee hebben. :-)Als je meer info wilt, laat maar weten! maar het is zeker een bezoekje waard!Groetjes
Hoi Leny,Heb je uiteindelijk een zaal gevonden?Ben ook vollop aan het zoeken ;)GroetjesAnne
Oei, sry, ik zie dat je trouwdatum voorbij is ;)Waar heb je uiteindelijk gefeest en was het goed?GrtzAnne
Wij hebben uiteindelijk voor de Waerboom in Groot Bijgaarden gekozen. Niet modern uiteraard zoals je vindt in de omgeving van Antwerpen, maar wel supermooi en zeer lekker eten! We hebben geen spijt van onze keuze. Veel succes nog!
Thx :)De Waerboom staat ook op onze lijst.. wel een trendy (lounge-achtig) zaal gevonden in Beersel.. Le Grand Salon.. gaan we ook bezoeken maar dat ziet er heel chique en duur uit :pEn zaterdag een rondleiding in Castel te Herne :) (ook chique)Ben curieus...Groetjes