Terug naar overzicht
Onlangs was ik op een trouw waar het kindje (van dezelfde leeftijd ongeveer) met een beertje met lange oren naar voor kwam om de ringen te brengen. De twee ringen zaten door de twee oren van de beer. Voor alle zekerheid had men nog een extra draadje door de ringen en de oren van de beer gehaald, zodat de ringen goed vastzaten. Bij het aandoen van de ringen moet je dat dan wel even lospeuteren, maar dat was net grappig voor de omstaanders :-) Ik vond het een leuk initiatief! Missschien kan het een tip zijn,Groetjes
mijn verloofde is peter van een jongetje dat nu pas geboren is en hij zal 9 maand zijn als we trouwen. We willen het kindje er zeker toch symbolisch bij en zijn inderdaad van plan om een beer ( ik denk die van het merk stoer met een blauwe das) te nemen en via lintjes of iets de ringen er aan vast te maken.
onze dochter is bij de trouw 18 maand, ik ga haar een vilten miniboeketje bestellen, daar hebt ge speciale boeketjes in om de ringen op vast te binden, zo heeft ze haar eigen boeketje en de ringen zitten veilig bevestigd en het is super cute!!
met een fopspeenhouder ???