Terug naar overzicht
Hey Robine,Je kan het zo gek niet bedenken of je kan er je tafelschikking op baseren: namen van films, landen die jullie willen zien of al gezien hebben, soorten snoep, liedjes, sprookjes, dieren...
Ik herinner me een sportief koppel die de namen van fietsroutes gebruikt hebben. Ik vond dat best origineel.Laatst op een huwelijk kregen we een klein beeld van een schilderij en dat hoorde dan bij de tafel.
Wij hebben verschillende soorten snoep. Op tafel komt dan een pot met die snoepjes en om te weten welke tafel de gasten hebben, krijgen ze per koppel twee van die snoepjes in een klein zakje
halloonze trouw heeft het thema 'festival' dus gaan we onze tafels namen geven van alle festivals en concerten die we al samen gedaan hebbenbv : onze tafel zal "tommorrowland" heten
Hoi ,Wij werken met een boardingpas en reisbestemming die we al gedaan hebben.Op de tafels hebben we met servetten een lotus of artisjok zoals je het wilt noemen geknutseld in verschillende kleuren en ze moeten zich dan melden aan die tafel waar op de gate staat vb bestemming Bangkok gate tafel rood. En zowel op de boardingpassen de naamkaartjes en de menukaarten staat een foto vervaagd van de bestemming.Wij hadden het ook eerst moeilijk om iets orgineel te vinden.Succes
Idd, liefde is.... is alombekend, maar wij vonden het toch nog steeds leuk. Wij gaan dus wel deze spreukjes gebruiken en bij elk tekstje zetten wij een foto van ons die betrekking heeft op dat tekstje, bij op tafel.
Hey hey,Wij hebben café of club namen uitgekozen...echt de mooiste (deftigste) en bij elke tafel nagedacht wie bij wat paste...bv DUDU is een cafeetje waar ik om de twee weken een ladysnight hou..zij zitten aan die tafel en het logo opgezocht en die delen we dan uit wnn ze toekomen op de receptie....zijn grappige annekdotes verzekerd...op 12 toepasselijke namen komen was moeilijker...Waar zet je oma en opa aan.... culture club? hihi dus twas bon vivant....Origineel uit de hoek komen en nadenken dat het op jullie leven/werk slaatgrtjs
Mijn man doet aan mountainbiken en wij hadden per tafel de naam van een merk van moutainbikes gebruikt.
mercikes voor de ideeën allemaal...we hebben gisteren nog vanalles moeten gaan afspreken met de zaal en die hebben ook vele ideekes gegeven... wij zijn eind mei naar Disneyland geweest met de kindjes, en denk dat we dat gaan gebruiken..
Ik vind dat idee met die snoepjes tof, maar hoe doen jullie dit? Geven jullie die snoepjes bij het binnenkomen of hoe gebeurd dit? Maar ik vraag mij af word dit ook gedaan als de namen gewoon worden afgeroepen van de tafels?Groetjes
Wij gaven per koppel een zakje met twee snoepjes van hun tafelsoort en dan moetsen ze maar zoeken waar hun tafel was :-)