Terug naar overzicht
wat was de bedoeling van de balonnen ?? wel een hele leuke video ;-)
heel mooi
Je zag er heel mooi uit!!Dikke proficiat!
Ooh echt een heel leuk en mooi filmpje!!!
Amaaaai, super! Ik heb de lange versie bekeken, en 20 minuten lang genoten! Het was ongetwijfeld een Fantastische dag, zo te zien, met alles erop en eraan! Dikke proficiat!
wiiiiiiiiiiiiih prachtig kleed! Marylise, heb het ook aangehad maar ik stond er niet mooi mee..Maar jij wel, prachtig!Ik kreeg zelf de tranen in de ogen van het bekijken van het filmpje, dat beloofd al voor op mijn eigen trouw :-)
proficiat je zag er prachtig uit
Echt prachtig, Karen kan jij mij de gegevens van deze mensen mij bezorgen ? Dank u.
Prachtige film, Karen. Ik heb de lange versie bekeken en raakte bij momenten serieus ontroerd. Dat belooft voor over drie weken :-)Groetjes!
Thomas & Karen nog eens bedankt voor de leuke dag en toffe samenwerking ! Blij dat jullie zo tevreden zijn, daar doen we het tenslotte voor ;-)@ Lore, je kan me contacteren via info@huwelijksvideos.be, telefonisch via 0496 670 215. Op de site staan meer voorbeelden van ons werk (www.huwelijksvideos.be ).
Dag Karen, Heel erg mooi filmpje! Kan je me even laten weten waar je de ballonnen van de bruid en bruidegom gevonden hebt ( zelf al gezocht maar jammer genoeg niet gevonden). En proficiat!
Heel mooi filmpje! Proficiat!
Bedankt! We hebben de balonnen gekregen, maar ze komen van Berenkroontje in Lochristi.groetjes,Karen
Heel mooi! Een dikke proficiat!
Wat een mooie video! Ik heb de lange versie bekeken en was ook ontroerd met momenten. Jullie zagen er allebei heel knap uit en het feest leek me ook supergezellig.Hebben jullie de muziek op de video zelf gekozen?