Terug naar overzicht
wij hebben een zangeres gekregen van mijn ma. Is een bekende van de familie maar wij hebben echt eerst met haar samengezeten om te zien of het klikte, wat mooi klonk enz. dat lijkt mij vrij normaal
Het lijkt me best dat jullie ermee afspreken. Zo zie je of jullie in dezelfde lijn denken en kan je eventueel naar een andere viering gaan waar zij ook zingen, zo heb je een beter idee hoe het er 'echt' aan toe gaat.
Wij hebben het niet gedaan. We vertrouwen op hun kunnen door een doorgestuurd fragment.Fingers crossed dat alles goed loopt ;-)
wij hebben een optie genomen en gaan binnen twee weken eens gaan luisteren.. we hebben er al heel veel goeie commentaren van gehoord maar aangezien het toch vrij duur is, wilden we echt zeker zijn van onze keuze. en dat kunnen we enkel als we haar eens live gehoord hebben..
Dag Lynn,Wij sturen altijd een aantal opnames door en geven (in samenspraak met het bruidspaar) ook een paar momenten op wanneer je ons live kan horen. Na de viering is er dan altijd nog even tijd om even kennis te maken. Meestal volstaat dat. Natuurlijk kan je ook nog eens apart afspreken als je dat echt wilt. Rond hoe wij werken vind je ook meer info op www.wysiwygvzw.be .Groetjes,Kris
Als je mogelijkheid hebt, zou ik inderdaad altijd live gaan kijken/luisteren bij een zelfde soort gelegenheid. Maar een prive sessie is nog beter, want dan spelen ze echt de muziek die jullie willen horen en heb je de mogelijkheid om vragen te stellen. Tijdens een andere optreden, is de tijd er meestal niet naar en moet het even snel tijdens een pauze. Vind ik zelf nooit zo prettig. Veel succes.