Nu Online
Momenteel zijn er 518 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Thema kruiden

6-8-2012 18:28:23
Hallo,

wij spelen met het idee om onze tafels naar kruiden te vernoemen (oregano, basilicum, tijm,...).
Zo had ik gedacht om iedereen die aan tafel zit ofwel als ze toekomen een takje van het bewuste kruid (uit eigen tuin :o) ) te geven en hen zo hun tafel te laten zoeken (kan zelfs nog grappig worden als ze niet weten wat ze in hun handen hebben), ofwel hen gewoon de tafelnaam geven, en daar vinden ze dan elk een zakje met zaadjes om te planten...

Nu had ik gedacht om dat thema te laten terugkomen over de ganse dag (bv in de viering), maar inspiratie is er op dit moment niet echt. Misschien hebben jullie wel originele ideetjes om dit thema ergens in te verwerken?

Groetjes,
Rut

Ruth
4-5-2013
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 1164

sarah
17-8-2013
 Meld misbruik6-8-2012 18:57:09

leuk idee, maar dan zou ik wel de kruidenzakjes doen en niet de takjes zelf. Waar moeten ze die anders laten tijdens het feest?Mijn nicht kreeg afgelopen weekend tijdens de mis een klavertje vier in een pot van de pastoor. Elk blaadje stond dan voor iets, geen idee meer wat...

Els
8-9-2012
 Meld misbruik7-8-2012 8:39:03

Hey,
wij hebben ook voor kruiden gekozen als tafelnamen, want mijn vriend is bio ingenieur en ik verpleegkundige en we vonden dit het beste passen! Aan de zaal is er ook een grote kruidentuin.
Wij hebben uiteindelijk thee gekocht om op de plaatsen aan tafel te leggen! Dan hebben ze daar achteraf nog iets aan!
Wij gebruiken dit wel niet over de rest van de dag!

groetjes
Els

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...