Terug naar overzicht
Hey An,Als ik stress heb krijg ik zo soort exceemplekken (in mijn nek!) en spijtig genoeg is er weinig aan te doen. Ik heb ook schrik dat ik vol zal staan!! Anders overloop je je lijst nog eens goed en zeg je bij elk ding "oooh dat heb ik goed gedaan en zal in orde zijn", je kan ook je getuige vragen om even te overlopen en je zal zien, die ga je gerust stellen dat het perfect zal zijn.Voor de rest even zen momentjes opzoeken, maar zeker geen vettige zalfjes gaan gebruiken, want dat word dat meestal erger. Je kan eens naar de dokter gaan en ook hulp vragen, die zal er zeker de beste middeltjes kennen. de mijne geef me soms natuurlijke anti-stress pilletjes, of hij laat de apotheker een wonderzalfje maken. Ik weet nu ook niet wat voor uitslag je krijgt.En als je toch opvallende bolletjes heb, kan je zeggen tegen de mensen; ik wou weten of hij me graag ziet in alle omstandigheden Laat eens weten of je bolletjesvrij bent volgende week en voor de rest wens ik je een supermooie dag toe.Groetjes Sarah
Ik kan me voorstellen dat dat constant gevraagd je onnozel maakt - je zou voor minder stressen. Ik ga me ook het meeste zorgen maken over het verloop van de dag en of alle voorbereidingen goed tot zijn recht komen maar eerlijk gezegd An, als ik jouw "avonturen" hier zoal wat gevolgd heb op dit forum, je hebt echt geen stress vandoen, het wordt een supergoei feest.Ik kan je niet helpen met medicatie of zalfjes voor de broebels enkel: veel veel water drinken (huidzuiverend) en voldoende je gezicht reinigen met gewoon water. Zeker niet aan pitsen want anders krijg je wondjes.Zo spannend, de teller onder de 10! Ik duim met je mee voor een broebelvrij gezicht en voor de rest, ZEN
Thx voor de reacties...Tis ook niet echt puistjes, maar echt zowat bobbeltjes..Heb me gisterenavond nog een heerlijke douche genomen en echt zo'n badkamer moment.. Deed deugd. voel me vandaag al veel meer ZEN.Dan zal de rest wss ook wel volgen :-)Tis uiteindelijk NOG een week