Terug naar overzicht
Oh wat rot zeg ... maar kan je jongste zus (je getuige) het niet verder regelen?
die heeft een beetje bang om nog iets te vragen, bang dat ze het nog erger gaat maken alhoewel ze het alleen wil oplossen om toch nog een fijne dag te hebben.
sorry dat ik dit zeg maar dat meisje is het niet waard om vriendin genoemd te worden. Laat staan getuige.Amai seg alles willen aflassen omdat ze het niet kan vinden met je zussen. Seg Seg ok dat zij zich dan terug trekt en jou nog laat genieten is haar keuze. Maar jou ook alles afnemen! En ja nu doet ze mss verder maar hoeveel troostende en geruststellende woorden heb je daarvoor niet moeten gebruiken?Nu ik ken de situatie wel zelf... alleen gaat het bij mij om de getuige en mijn onderbuur die graag getuige had willen zijn denk ik.Nu heb ik hun beide gezegd dat als ze zo gaan doen dat ze het dan maar allemaal laten.want ik wil ze beide op mijn trouw in vrede. dat is belangrijker dan een vrijgezelle. Nu zijn ze dan een tijd terug rustiger geworden. En een week voor mijn vrijgezelle is het weer van dat. Heel simpel! Ik negeer ze beide als ze zo kinderachtig willen doen. dan denken ze teveel aan hun eigen.