Nu Online
Momenteel zijn er 273 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vrijgezellen draait uit op een ramp...

13-8-2012 6:48:59
Hey iedereen

moet eventjes mijn hart kunnen luchten :(

zaterdag wat komt is normaal mijn vrijgezellendag. Ik heb twee getuigen, mijn jongste zus en mijn beste vriendin. Zij hebben mijn vrijgezellen dan ook geregeld.
Nu was er een misverstand geweest tussen de twee ivm mijn oudste zus. Mijn vriendin had begrepen tijdens de conversaties dat mijn oudste zus helemaal niet meeging op vrijgezellen maar eigenlijk moest het zijn dat ze alleen 's avonds meeging.
Zaterdag stuurde die zus dus een bericht naar mijn vriendin om te vragen om hoe laat en waar ze moest zijn voor het eten, waarop die terug stuurt dat er niet gereserveerd is voor haar omdat ze niet meeging. Uiteindelijk wilde mijn zus dus zelf naar restaurant bellen om bij te reserveren maar ze kreeg de naam niet van restaurant dus kon ze niet bellen en zijn er woorden gevallen geweest tussen die twee en heeft mijn vriendin gezegd dat mijn zus niet meer mee mocht. ( wat ik vind dat ze helemaal niet had mogen doen )
Zij beginnen dus berichten naar mij te sturen met hun verhaal terwijl ik zaterdag op mijn werk zat. Kon niet reageren want het was megadruk dus ik al totaal opgejaagd. Dan krijg ik bericht van mijn jongste zusje (mijn andere getuige) dat zij het wilde oplossen maar mijn vriendin dus uiteindelijk tegen haar ook moeilijk begon te doen.
Ik niet gereageerd maar dan krijg ik opeens bericht dat die vriendin alles gaat afzeggen en niet meer naar trouw komt ook niet omdat ze haar niet goed zou voelen bij mijn zussen enz enz.

Uiteindelijk door alles een heel stressvolle dag geweest en de hele namiddag naar ze alledrie zitten bellen om het terug in orde te krijgen. Volgens mij zijn ze alletwee in fout, de een had niet mogen zeggen dat de andere niet mocht komen en de andere had niet met verwijten mogen gooien. Nu uiteindelijk willen ze wel nog allemaal komen mits ze elkaar gaan negeren maar in orde voor mij, maar heb zo het gevoel dat de vrijgezellen zelf niet meer verder wordt geregeld. Als dan een andere vriendin probeert te bellen om het zo een beetje over te nemen wordt er niet opgenomen. :(
pff weet niet wat ik nog verder kan doen. kan toch moeilijk zelf beginnen rondschieten om die dag in orde te krijgen en bij te reserveren enzo. :(

grtz Terry

Terry
25-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1006

Anneleen
14-8-2014
 Meld misbruik13-8-2012 7:39:05

Oh wat rot zeg ... maar kan je jongste zus (je getuige) het niet verder regelen?

Terry
25-8-2012
 Meld misbruik13-8-2012 8:46:43

die heeft een beetje bang om nog iets te vragen, bang dat ze het nog erger gaat maken alhoewel ze het alleen wil oplossen om toch nog een fijne dag te hebben.

jessica
31-8-2012
 Meld misbruik14-8-2012 4:15:04

sorry dat ik dit zeg maar dat meisje is het niet waard om vriendin genoemd te worden. Laat staan getuige.
Amai seg alles willen aflassen omdat ze het niet kan vinden met je zussen. Seg Seg ok dat zij zich dan terug trekt en jou nog laat genieten is haar keuze. Maar jou ook alles afnemen! En ja nu doet ze mss verder maar hoeveel troostende en geruststellende woorden heb je daarvoor niet moeten gebruiken?
Nu ik ken de situatie wel zelf... alleen gaat het bij mij om de getuige en mijn onderbuur die graag getuige had willen zijn denk ik.
Nu heb ik hun beide gezegd dat als ze zo gaan doen dat ze het dan maar allemaal laten.want ik wil ze beide op mijn trouw in vrede. dat is belangrijker dan een vrijgezelle. Nu zijn ze dan een tijd terug rustiger geworden. En een week voor mijn vrijgezelle is het weer van dat. Heel simpel! Ik negeer ze beide als ze zo kinderachtig willen doen. dan denken ze teveel aan hun eigen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...