Terug naar overzicht
ElkeBij ons is het een beetje gelijkaardig en wij doen het zo:De bruid slaapt op de locatie dichtst bij de kerk (in jullie geval bij jullie thuis dus). De suite (zoals ouders) zet hun auto aan de feestzaal en wordt daar opgepikt door de suitewagens die de suite naar de bruid brengt. Jullie kunnen een lichte lunch bij jullie thuis / in de buurt van jullie thuis houden terwijl jullie foto’s maken. Wij doen dit niet. De suite zal bij ons arriveren tegen 13u (mis om 14u30) want zo heeft iedereen nog tijd voor kapper en dergelijke. De bruidegom komt ’s morgens mij wel al oppikken voor de fotoreportage. Indien je wil, kan je het aanbellen van de bruidegom met suite erbij in de namiddag nog eens in scène zetten voor de fotograaf maar wij doen dit niet.Hopelijk raak je wat aan mijn uitleg uit, als je je mailadres geeft, stuur ik je onze (en die van de suite) dagplanning door.Ik heb ook lang mijn hoofd gebroken hierover maar eens je het hebt, lijkt het zo logisch!Groetjes Rebecca
Hey, Ja ik begin te snappen waar je naar toe wilt..zo had ik het nog niet bekeken Het zou wel leuk zijn mocht ik eens een voorbeeldplanning zien. Mijn email is e_vnn@yahoo.com Groetjes, Elke
I know! Ik heb nachten liggen denken en draaien en dan is een voorbeeld soms genoeg om alles in elkaar te zien passen. Ik stuur vanavond onze planning es door!