Nu Online
Momenteel zijn er 204 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Dagindeling

14-8-2012 11:06:19
Hey allemaal, Ik zit er al dagen over na te denken en ik kom er niet uit. Toch is het belangrijk om het trouwvervoer vast te leggen... Zelf wonen wij in pittem, maar mijn ouders wonen in ninove. We trouwen ook hier in de kerk in pittem. Het feest is in in sint martens latem (afstand is dan voor beide families even ver) Eerst had ik gedacht dat ik tesamen met onze dochter de avond ervoor naar huis zou gaan en dat mijn schat mij daar komt ophalen met de rest van de suite. Wij zouden dan foto's kunnen gaan trekken en de de families houden een lichte lunch.. Maar nu begin ik toch te twijfelen aangezien de rit pittem -ninove 45 tot 1 uurtje duurt. Ik dacht dan om hier thuis te slapen en 's morgens mijn ouders en getuigen te laten afkomen, ..... Maar ja weet het echt niet zo goed Onze viering start om 14u30... (we zijn al 2 jaar geleden voor de wet getrouwd,dus dat hebben we al gehad) En we houden enkel een receptie voor het avondfeest rond 18u30-19u00 start hiervan Iemand ideeen voor de dagindeling of die een gelijkaardige dagindeling heeft? Groetjes en merci, Elke

Elke
17-8-2013
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1082

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik14-8-2012 11:21:03

Elke
Bij ons is het een beetje gelijkaardig en wij doen het zo:
De bruid slaapt op de locatie dichtst bij de kerk (in jullie geval bij jullie thuis dus). De suite (zoals ouders) zet hun auto aan de feestzaal en wordt daar opgepikt door de suitewagens die de suite naar de bruid brengt. Jullie kunnen een lichte lunch bij jullie thuis / in de buurt van jullie thuis houden terwijl jullie foto’s maken. Wij doen dit niet. De suite zal bij ons arriveren tegen 13u (mis om 14u30) want zo heeft iedereen nog tijd voor kapper en dergelijke. De bruidegom komt ’s morgens mij wel al oppikken voor de fotoreportage. Indien je wil, kan je het aanbellen van de bruidegom met suite erbij in de namiddag nog eens in scène zetten voor de fotograaf maar wij doen dit niet.
Hopelijk raak je wat aan mijn uitleg uit, als je je mailadres geeft, stuur ik je onze (en die van de suite) dagplanning door.
Ik heb ook lang mijn hoofd gebroken hierover maar eens je het hebt, lijkt het zo logisch!
Groetjes
Rebecca

Elke
17-8-2013
 Meld misbruik14-8-2012 11:40:39

Hey, Ja ik begin te snappen waar je naar toe wilt..zo had ik het nog niet bekeken Het zou wel leuk zijn mocht ik eens een voorbeeldplanning zien. Mijn email is e_vnn@yahoo.com Groetjes, Elke

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik14-8-2012 11:44:53

I know! Ik heb nachten liggen denken en draaien en dan is een voorbeeld soms genoeg om alles in elkaar te zien passen. Ik stuur vanavond onze planning es door!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...