Nu Online
Momenteel zijn er 262 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vrijgezellenweekend!

15-8-2012 7:51:59
Deze week zal een drukke week worden. Vandaag hebben mijn verloofde en ik eerst een etentje bij mijn peter en zijn vriendin om onze trouwdag te bespreken, ik ga vandaag ook al hun cadeautje voor de trouw afgeven (om verdere familieruzies te vermijden doe ik dit nu en niet op onze grote dag). Daarna gaat mijn lieve schat mij afzetten bij mijn mama waar ik mee zal helpen schilderen (ons mama wil heel haar beneden herschilderen zodat alles in orde is voor de trouw). Vrijdag gaan ik, mijn mama en mijn oma dan naar de JPC Collection voor de 2de pas van mijn kleedje, SPANNEND!

Vrijdagavond om 19u moet ik terug bij mijn Peter zijn samen met mijn mama en oma en nog enkele familieleden om op vrijgezellenweekend te vertrekken! Ik wou niets onnozel en daarom is er besloten om met de hele familie een weekendje weg te gaan, ik weet niets enkel dat we naar Gent gaan (ons mama heeft haar mond voorbij gepraat). Ik kijk echt zo uit naar die welkgekomen ontspanning (enkel spijtig dat het TE warm gaat zijn, ik kan absoluut niet tegen de hitte).

Vandaag is ook de laatste dag dat de mensen kunnen bevestigen en van onze familie en vrienden heeft zogoed als iedereen bevestigd, enkel de collega's van ons mama laten serieus op zich wachten (verwachten nog zeker van een 30 tal personen antwoord ...) echt NIET leuk :(

Verder zijn de zenuwen begonnen, het voorbije weekend heb ik mijn eerste stress aanval gekregen (ik zag de to-do lijst en het aantal dagen waarop we het allemaal nog moesten in orde brengen en OH MY GOD, het zijn maar 36 dagen niet meer!). Ons mama heeft maandag ook de bloemen voor ons huwelijk besteld, ze is hobby bloemiste en maakt echt buitengewoon prachtige stukken, mijn hart sloeg dan ook een slag of 20 over toen ik hoorde dat ze aan de hand van haar testbloemstukjes (gastentafels, receptie, kransen, buffet, ceremonie, ...) een schatting had gemaakt met de rozenkweker, we zullen maar liefst tussen de 800 en de 1000 witte rozen nodig hebben ... als je de bloemstukken zo ziet zou je echt niet zeggen dat er zoveel bloemen inzitten.

Ik heb als laatste ontspanning voor de trouw op de dinsdag voor de trouw (we trouwen vrijdag en zaterdag) een duomassage geboekt voor mij en mijn hubby to be, hopelijk zal dat de stress van de laatste dagen toch wel wat wegnemen.

Op naar 2 mooie trouwdagen! (zonder die hitte)

Groetjes

Lynn
21-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 558

Bea
6-7-2013
 Meld misbruik15-8-2012 8:06:16

Amai je mama zal nog werk hebben! Maar als zij het ziet zitten is het geen probleem (ik heb geen idee wat dat dan kost...). Wel fijn dat ze zoveel moeite doet om er een mooie dag van te maken. Er is wel veel om van te genieten deze dagen (passen, etentje peter, weekendje, massage en de trouw!) Doen!

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik16-8-2012 10:05:05

Oooh fijn - laat es weten hoe jullie weekend was en geniet van de 2de pas !!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...