Terug naar overzicht
Hey,Ik zou nu ook een hoepel moeten dragen, zodat ik geen last heb van de wrijving. Zie er ook tegenop. Nog extra last als je naar het toilet moet enzo. Bij mij zat die net onder de navel. Ja, vraag mij ook af hoe dat gaat aanvoelen als je moet zitten. In de winkel sta je gewoon recht hé.
Bij mij zat die ook redelijk hoog, was niet echt een zicht. =P Bij mij is het geen al te wijde hoepel, die zat nog wel redelijk gemakkelijk. Ze zeiden dat het nieuwe modellen waren en dat ze praktischer zijn. Ik draag het enkel omdat het kleed dan beter tot zijn recht komt. Als het enkel is tegen de wrijving kan je altijd een shortje dragen of een legging ofzo? :) Maar ook geen ervaringen mee als je daar mee moet gaat zitten ofzo. Maar ik kan mij wel inbeelden dat het lastig kan worden.
Hoi,Bij bij staan er nog 2 dagen op de teller !!Ik heb ook een hoepel, eigenlijk gaat dat wel makkelijk hoor.Je moet geen schrik hebben dat je op je kleed stapt, je hebt echt loop ruimte.En voor te zitten enzo vond ik dat geen probleem.Dat gaat mooi met de vorm mee..Natuurlijk ik heb die hoepel nog nooit langer dan een half uurtje aan gehouden, maar mij stoorde die niet.Ik moet die ook tot boven mijn navel binden.Grappig zicht, maar dan zakt die zeker niet.Véél succes x
Een hoepelrok wordt normaal gezien in de taille gedragen. Ik draag anders altijd mijn broeken op de heupen, en moest eventjes wennen om dat uren aan een stuk te dragen, maar het went snel hoor. (Ik had een baljurk met hoepelrok in een musical waar ik aan meedeed en moest op dagen met 2 voorstellingen wel lang daarmee rondlopen)Het stapt gemakkelijk en om te zitten stoor je je daar ook niet aan hoor. Als je die eventjes gewend bent, voel je dat niet meer.