Nu Online
Momenteel zijn er 667 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Maggie Sottero Bruidjes

16-8-2012 10:27:20
Zijn er nog bruidjes die trouwen of getrouwd zijn in een kleedje van Maggie Sottero?
Ik durf het bijna niet te zeggen (missch dat er vriendinnen meelezen) maar ja hoor, mijn kleedje is er eentje van Maggie! :-)
Ik heb bij de aankoop bewust geen foto's genomen, omdat ik bang had dat ze onder de verkeerde ogen terecht zouden komen..
Maar ik zou men kleedje toch graag nog eens terug zien op een ander bruidje :)
Heb al op internet gekeken, maar nog niet echt een foto gevonden (buiten de catalogusfoto). Ik ga het type en kleur hier niet neerpennen. Maar als er iemand in een Maggie getrouwd is (ookal is het niet de mijne), zou ik graag foto'jes zien! :)

Lynn
9-3-2013
Meld misbruik

Reacties: 15 | Gelezen: 1238

Evi
25-8-2012
 Meld misbruik16-8-2012 11:37:13

Ik trouw in een Maggie volgende week zaterdag, dus dan pas fotootjes .

Els
16-6-2012
 Meld misbruik16-8-2012 11:53:12

Ik ben getrouwd in een Maggie! Als je een foto wilt zien, stuur dan gerust een privéberichtje.

Groetjes en alvast gefeliciteerd met je keuze! ;-)

sofie
8-9-2012
 Meld misbruik16-8-2012 12:00:16

Ik heb ook een Maggie gekozen (Kay). Zo'n mooie collectie hé!! Ook mijn foto's volgen nog over een maandje ongeveer.

Groetjes xxx

Caroline
23-6-2012
 Meld misbruik16-8-2012 12:29:02

Ik ben ook in een Maggie getrouwd. Prachtige kleedjes! Als je je e-mailadres geeft (misschien best in privé bericht) dan stuur ik een foto!
Geniet van de voorbereidingen!!! Voor je het weet ben je al 54 dagen getrouwd. ;)

Katrien
1-6-2013
 Meld misbruik16-8-2012 13:27:08

Ik kende dit merk niet, maar ben eens op de site gaan kijken en zijn echt wel mooie kleren bij.
Welke prijsklasse is dit ongeveer?

Katrien
23-6-2012
 Meld misbruik16-8-2012 13:42:02

Hey Lynn,

Ik ben getrouwd in een Sottero&Midgley. Als je wil, stuur ik je een paar fotootjes.

@Caroline: Keileuk, wij zijn op dezelfde dag getrouwd, en in een jurk van dezelfde ontwerpster!
@ naamgenootje: Ik kende dit merk ook niet voor ik verloofd was, maar ik kwam na het bezoeken van talloze websites ineens bij MS uit, en ik wist meteen dat ik een jurk van haar ging dragen. BTW, voor model ASM van Sottero&Midley heb ik een kleine 1800 euro betaald, daar kwamen wel 200 euro retouches bij en bijna 300 euro aan veranderingen omdat ik een rug met veters wilde ipv met knoopjes.

Nog veel succes met het kiezen en aan zij die reeds voor een Maggie kozen: een dikke proficiat met zo'n goede keuze :D!

Liefs,
Katrien

Lynn
9-3-2013
 Meld misbruik16-8-2012 18:00:28

Hoi Katrien, mijn kleedje kostte 1750€, ik heb het bij E&R wedding in Beringen gekocht.. Zij hadden wel maar een stuk of 4 kleedjes van maggie hangen..
Ik heb wel gehoord dat er in Rotterdam een winkel is waar ze bijna de volledige collectie hebben, de Honeymoonshop.

Ik ben benieuwd naar de foto'tjes van de maggiebruidjes! :)

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik16-8-2012 18:46:16

Hier zijn heel wat fotootjes van bruidjes met een MS jurk. Ik weet niet of je het al hebt bekeken, maar het is wel leuk om te zien! http://www.maggiesottero.com/maggieBrides.aspx

shalane
21-6-2013
 Meld misbruik16-8-2012 18:53:47

Ik ben maandag naar de honeymoonshop gegaan in rotterdam. Een super ervaring en heb er mijn droomkleed gevonden. Het is ook een MS. Ze hebben er inderdaad veel keuze!
Mijn kleed was wel 2150€, Heb ik nu te veel betaald? Ik heb geen idee wat de normale prijzen zijn voor een trouwjurk.

Lynn
9-3-2013
 Meld misbruik16-8-2012 20:41:02

hey Alessia, ik heb daar al tussen gekeken, maar er zijn blijkbaar nog geen bruidjes met dat kleedje geregisstreerd :(

@ Shalane: Het hangt er natuurlijk vanaf welk kleedje je neemt, er waren in de winkel ook enkele duurdere kleedjes, ik heb wel gehoord dat in Nederland de prijzen voor dezelfde jurken soms een beetje hoger liggen dan in België..

tima
8-9-2012
 Meld misbruik16-8-2012 21:50:51

hier ook een ms bruidje maar ook maar foto's binnen 22 dagen :)

Kim
31-5-2014
 Meld misbruik7-9-2012 11:33:18

Ik heb ook een Maggie gekozen, ook bij E&R wedding. Misschien hebben we dezelfde? Ik vind ook geen foto van een 'echt' bruidje met mijn jurk.

Lynn
9-3-2013
 Meld misbruik7-9-2012 11:38:26

hey kim, ja wie weet! :-)

Ik heb sinds gisteren een foto van een bruidje met mijn kleedje zien verschijnen op facebook! nl in de maggie sottero groep, daar posten ze nu regelmatig foto's. ik heb mij natuurlijk lid gemaakt van 10 bruidskledingmerken, zodat niemand doorheeft welk mijn merk is! ;-)

Wanneer trouw je?
De naam van mijn kleedje begint alleszinds met een D :-)

Kim
31-5-2014
 Meld misbruik8-9-2012 10:35:34

We hebben niet dezelfde. Die van mij begint met een T :)
Nu ga ik ook zeker eens op facebook checken ;)
Mijn trouwdatum heb ik ook niet genoteerd om zo anoniem mogelijk te blijven,
maar ik denk nu wel niet dat iemand van mijn vriendinnen of familie hier
gaat beginnen rondsnuffelen :). Het is volgend jaar in de zomer.

Lynn
9-3-2013
 Meld misbruik8-9-2012 11:32:43

ja denk ik bij mij ook niet, ik denk dat ik wel redelijk safe zit op dat vlak :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info