Terug naar overzicht
lijkt me super leuk! ik volg mee
al op brianto gekeken?
hallo , ik weet het niet zeker , maar op www.bedankjes.nl kan je heel soorten veel bedankjes vinden , het kan zijn dat daar wel lampjes tussen zitten. ookal vind je het daar niet , het is gewoon een leuke site om eens te bezoeken :-) hopelijk vinden jullie het bedankje naar jullie zin :-) suc6
hallo , ik nog eens , was eens gaan kijken op de site bedankjes. nl voor je en ze hebben er lampjes in de vorm van hartjes ( je kan het niet beter vergelijken met fietslampjes die je kan kopen ) vanaf 125 stuks komen ze op 1.45 euro . je kan ze vinden op de site www.bedankjes.nl onder het thema trouwen en knipperende hartlampjes!!!!ik hoop dat je hier iets mee bent !! groenten
trouwens zo zien ze eruit :-)
Ik vind het een goed idee als bedankje. Dat van Angelique is wel leuk.
hoi angelique, Deze had ik ook al gezien, maar ik ben eerder opzoek naar zo van die sleutelhangertjes met een lampje aan :) Toch bedankt hoor!@ Kelly: Ik heb op de site getekend, maar vind enkel flashy balpennen met lampje :p
graag gedaan wij zijn er om elkaar te helpen e met onze grote dag :-)
Als het nodig zou zijn en je kan ze enkel als bedrijf kopen, dan wil ik ze gerust in mijn naam bestellen.
Hey lynn, ik had onlangs op brianto wat bedankjes besteld maar ik zie ook zoveel sites dat ik op de duur niet meer weet wat ik waar heb gezien :-)Mijn bestelling is in elk geval goed verlopen en nu kan alles nog 329 dagen in mijne weg staan :-)