Nu Online
Momenteel zijn er 614 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Originele bedankjes !

17-8-2012 14:30:15
Hallo bruidjes,

ik heb hulp eventjes nodig. Wij hebben onze uitnodigingen vorige vrijdag op de post gedaan. Nu blijkt na foute info van onze drukker dat onze uitnodiging onvoldoende gefrankeerd zijn. Iedereen moet 0.75 cent opleggen. Ik ga natuurlijk door de grond van schaamte. Dus was het de laatste dagen iedereen proberen bereiken of iedereen de uitnodiging goed ontvangen had. Maar ja 't is nu gebeurd, we kunnen hier niets meer aan wijzigen, maar wat al een leuk begin moest worden is nu toch wel even een domper geweest.

Nu zoek ik een leuke manier om dit voor de genodigden goed te maken, hebben jullie een ideetje?

Groetjes en alvast bedankt voor de hulp.

Elfie
27-10-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 923

Eve
4-5-2013
 Meld misbruik17-8-2012 14:37:00

Dag Elfie,

Ja, ik kan me inbeelden dat dit absoluut niet leuk is!
Ter compensatie kun je iedereen misschien een gepersonaliseerde postzegel van jullie geven? Dan los je het eigenlijk nog met een lach op hé!

Grtz

Elfie
27-10-2012
 Meld misbruik17-8-2012 15:14:46

Hallo Eve,

dit is ook een ideeke, maar ik we hadden al gepersonaliseerde postzegels gebruikt voor onze uitnodigingen zouden we dit dan nogmaals doen?

Eve
4-5-2013
 Meld misbruik17-8-2012 15:25:32

Als jullie dit al eens deden dan is het misschien idd teveel van het goede hé!

Of bij de koffie 'ter compensatie' chocolade muntjes geven ter waarde van 75 eurocent :-)

Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik17-8-2012 15:40:01

'k Vind dat wel een leuk idee van Eve :)
Je moet er zeker iets ludiek mee doen, je gasten gaan 't je best wel vergeven

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...