Nu Online
Momenteel zijn er 154 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Aftellen met nieuwe hoop en nieuwe krachten

17-8-2012 16:38:54
Hey bruidjes,
sinds onze verloving in augustus vorig jaar zal ik regelmatig op deze site en haalde ik hier ook al heel veel leuke en originele ideeen...
Diegene die deze site sinds dan bekijken zullen mij ondertussen reeds een tijdje 'gemist' hebben...maw..het is redelijk stil geweest van mijn kant uit... Om de simpele reden....dat wij niet zeker waren of ons huwelijk wel ging kunnen doorgaan...
Eind februari heb ik een diagnose te horen gekregen van een zware ziekte, ondertussen heb ik al een heel zware operatie en therapieen achter de rug... Ondertussen maak ik het 'goed' naar de omstandigheden, maar ben nog lang niet 'genezen'...
Wij hebben samen beslist dat we wilden dat de trouw zou doorgaan (als de gezondheid het zou toelaten) en blijkt nu dat dit wél het geval is... voorlopig even geen operaties of therapieen meer, maar volledige focus op onze dag; binnen 5 weken!!!!
Sedert deze week ben ik dus terug in gang geschoten en heb dus HEEL veel in te halen op organisatorisch vlak...
GELUKKIG had ik al heel veel op voorhand gedaan, zodat ik me nu volledig kan concentreren op de afwerking...
En welk bruidje kan zeggen dat ze 1 jaar voor haar huwelijk haar bruidsjurk besteld heeft, en dat ze slechts op 5 weken voor haar huwelijk haar eigen jurk een eerste keer zal aanhebben???...

En nu ga ik verder in gang schieten,
tot senl!
Een bruidje dat eigenlijk begint te stressen nu :-)

Liefs
A.

Annelies
22-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 941

Sara
15-6-2013
 Meld misbruik17-8-2012 16:50:01

Veel succes, ik zal heel hard aan je denken, want volgens mij heb je dit huwelijk en je partner zijn onvoorwaardelijke liefde meer dan verdient!!! Ik leef met je mee..

Bea
6-7-2013
 Meld misbruik17-8-2012 16:55:33

Fijn dat jullie huwelijk toch door kan gaan. Dat neemt niets nog van jullie af! Ik hoop voor je dat het ook met je gezondheid nog goed komt!

sarah
24-8-2012
 Meld misbruik17-8-2012 17:59:11

Ik wens jullie in elk geval heel veel sterkte maar vooral...geniet van jullie dagje!!! :-))

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik17-8-2012 18:03:03

Ewel ja, ik heb al gedacht: "die is nu stil (en da's nie van haren doen )
In vind het fantastisch dat jullie "Disney" sprookje toch kan doorgaan en binnen enkele weken realiteit wordt!
If you need a talk, we're here!!
Dikke knuf

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik17-8-2012 18:09:33

Ik heb deze week je pagina nog bekeken omdat je ook eens een verslagje over de Kaapverdische had gezet ;-) en wij daar uiteindelijk op honeymoon gaan!
Amai, is toch een heel verhaal é...blij te lezen dat het toch relatief 'goed' met je gaat!
Ik hoop dat je volop kan genieten van je voorbereidingen!!
Geef er maar een lap op nu, alles zal zeker klaar geraken en dan vooral genieten van jullie mooiste dag!!!

groetjes!

Sandra

Valerie
11-5-2013
 Meld misbruik17-8-2012 18:55:28

Veel plezier nog met het toeleven naar deze mooie dag! Geniet er nog van!

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik17-8-2012 20:01:49

Leuk dat jullie trouw toch nog kan doorgaan. Alvast nog veel sterkte en geniet volop van jullie mooiste dag!! Nog veel plezier met de voorbereidingen!!

debora
18-7-2014
 Meld misbruik17-8-2012 21:32:36

Hey meid,

Ben blij te horen dat den trouw kan doorgaan!
Wens je ook veel sterkte toe...

Ik weet hoe je je voelt. Anderhalf jaar geleden was het met mij bijna fataal afgelopen door een ziekte. Nu 18kilo zwaarder en 2 ziektes erbij ben ik nog steeds met revalidatie bezig, en zal ik nooit meer kunnen genezen. Nooit meer fulltime kunnen werken, misschien binnen zes maanden wel af en toe is. Dit heeft ons financieel ook serieus genekt.

Maar we hebben beslist dat we toch willen trouwen, ook al zal het nie het feest zijn dat we wilden hebben.En de steun van je vriend in zo een situaties is alles he! dan heeft de waarde van het trouwen toch een grotere betekenis vind ik.

dikke knuf

x

Vicky
15-9-2012
 Meld misbruik19-8-2012 9:22:52

Jullie dag zal dus een extra extra dimensie krijgen.
geniet er dubbel en dik van.
veel sterkte en alle bruiden hier op t forum (en dat zijn er heel wat) duimen alvast dat alles goed mag verlopen!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...