Nu Online
Momenteel zijn er 636 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Lang verslagje van onze Warme Wedding-day

20-8-2012 1:00:55

Goedeavond

Gisteren was onze Warme Wedding-day! Dus hier een (lang) verslagje J

Foto’s volgen later nog…

Vrijdagavond had mijn ventje nog zijn vrijgezellen en ging erna bij zijn ouders slapen.

Ik heb vooral nog voor de trouw ‘gewerkt’ dan samen gegeten met mijn mama en nichtje.

Alisha is dan bij mij blijven slapen J maar echt goed heb ik niet geslapen.

Niet zozeer van de zenuwen maar meer last van de warmte...

Zaterdag ben ik 5 minuutjes voordat mijn wekker afging wakker geworden.

Het opstaan viel me wel wat zwaar. Ben zooo geen ochtend mens hé J

Met kleine oogjes opende ik om iets voor 7u de deur want onze fotograaf (vriend van ons) stond al paraat.

Dan mijn nichtje gewekt en nog even met onze fotograaf paar dingetjes besproken.

Iets na 7u was de kapster/visagiste (Tiziana van Le Miroir) ook al aanwezig. Zij is onmiddellijk aan mijn haartjes begonnen.. Tegen 8u30 was mijn mama en getuige (Frank) thuis aangekomen. Mama was voor ons naar de bakker geweest zodat we lekker konden ontbijten. Maar ook weer door de warmte en ‘drukte’ ook niet veel gegeten. Frank was samen met een vriendin buiten aan de versiering begonnen. Buiten hadden we allemaal witte ballonen voorzien en nog wat versiering. In de tussentijd was ook mijn papa en stiefma & broer aangekomen. De kapster ook mijn mama onderhanden genomen en werd ik nadien gesminkt.

Goh… alles ging zo vlot en de tijd vloog voorbij.. Mama en Vanessa (vriendin) hebben me dan geholpen om het kleed aan te doen.Wat eigenlijk wel effe een hilarisch moment werd omdat ik mijn kousenbandje nog wou aan doen en Vanessa onder kleed moest kruipen JJ En daar stond ik dan … heleemaal klaar !! Het plaatje klopte volledig, mijn haartjes en make up waren perfect gedaan! Mijn kleedje was superrr… Toen kon mijn papa en co mij voor de eerste keer zien… was wel sjiek om hun bewondering in hun ogen te kunnen zien. Kzag dat mijn papa en broer het wat deed en stiekem toch een paar traantjes in hun ogen hadden. Zelf was ik eigenlijk helemaaal niet emotioneel, thans ik wel echt een emo mens ben. Ik was ook niet echt zenuwachtig ofzo.. maar vond alles gewoon grappig.Vond het grappig om mezelf zo te zien J

Om 11u15 hoorde ik héééél veel lawaai J … Mike was daar… snel iedereen naar buiten… en toen dingdong

Ik deed mijn deur open en daar stond mijn liefste schat!!! Hij had zag er mega sexy uit !!! Heel mooi grijs pak, zijn haartjes netjes in de plooi !! Amaaaai!! Kon men ogen niet van hem af houden!!! Zoooo moooi!!!! Beide tranen in de ogen van ontroering !!!

Toen keek ik op en zag ik de ‘lawaaimakers’ J De broer van Mike had als verrassing de mannen van zijn motoclub opgetrommeld en stonden zo’n 20 Harleys voor onze deur J Ik mocht instappen in onze 1ste trouw auto, een witte BMW X6. De motards zijn dan voorop gereden en hebben ons begeleid tot aan de gemeente… Wat onderweg toch voor heel wat bekijks zorgde.

We waren iets te vroeg aan de gemeente, maar dit was een ideaal moment voor wat fotomomenten met de familie. Ook al was het al 26 graden!!! De burgemeester ontving ons buiten aan het gemeentehuis en begeleidde ons naar de trouwzaal. Onze intrede deden we op het liedje van Snow Patrol – Just say yes (akoestisch). Aangezien we geen grote trouwzaal hebben bij ons zijn enkel naaste familieleden mee naar de zaal gegaan en 2 koppels. De sfeer zat er al goed in.. De burgemeester heeft er géén saaie bedoeling van gemaakt .. er werd goed gelachen J zeker toen Mike mijn ring niet aan kreeg (mijn vingers waren van de hitte wat gezwollen, waar ik voorheen al voor vreesde) en ik dan maar lollig zei; ‘’allee, tgaat niet door’’ J De fotograaf heeft er voor gezorgd dat alle mensen eerst buiten gingen zodat we nog mooie foto’s konden maken in de trappenhal.

Bij het buitenkomen van het gemeentehuis werden we opgewacht door héééél veel volk !!!

Er stonden ondertussen +/- 60 motomannen aan de gemeente kabaal te maken… brom brom!! De vrienden van Mike’s broer maar ook vrienden vanuit Mike’s club waren afgekomen om ons te verrassen. Onze 2de bruidswagen stond voor gereden (Ford Mustang GT500) We hadden dit totaaal niet verwacht dat er zoveeel volk zou staan!! (+/- 100man) Daar stonden we dan helemaal perplex met de ogen vol tranen.. echt een kippevel moment. Onbeschrijfelijk!!

Na de felicitaties zijn we vertrokken naar het restaurant waar we middag ging eten met onze ouders, broers, en mijn getuige.

Het was ondertussen VERSCHRIKKELIJK heet !!

Tegen 16u zijn we naar onze fotolocatie vertrokken. (C-mine in Genk)Omdat het nog zooooo HEET was (36 graden!!!!!) zijn we eerst foto’s gaan nemen in de ondergrondse parking! Dit was wel leuk en verfrissend! Het was super omdat we konden genieten van ons moment alleen en weg uit alle drukte J Dan zijn we nog wat foto’s buiten gaan nemen… maar de hitte was echt een domper op deze momenten. Het was zooooo warm !! we konden ons bijna niet meer houden. We stonden er maar te zweten en puffen.. Ook voor de fotograaf was het niet fijn omdat er gewoon té veel en scherp licht was. Maar hebben er het beste van proberen te maken!

Tegen 18u30 kwamen we aan in onze feestzaal (De Kei in Diepenbeek). Onze ouders en vrienden zijn terwijl wij foto’s waren gaan nemen de zaal gaan versieren. Hier waren al dadelijk 2 problemen! Er was geen airco wat zorgde voor héééél warmte binnen & de DJ had ‘s morgen zijn materiaal komen leveren en opstellen. Maar op de verkeerde plaatst waardoor de tafelopstelling helemaal niet stond zoals het hoorde.. Maar goed.

Tegen 20u kwamen al de eerste mensen binnen en zij kregen een verfrissende Aperol Spritz aangeboden. Gelukkig hadden we een leuk tuintje aan onze feestzaal en hadden we de receptie tafels buiten kunnen zetten.Tegen 21u15 werd de BBQ aangestoken en konde de mensen aanschuiven voor wat te eten… het eten was super lekker. Maar ook hier weer de hitte die spelbreker was.. Er werd minder gegeten dan anders omdat het zo verschrikkelijk heet was!

Mooi weer wenst ieder bruidje op haar huwelijk maar dit was echt niet te doen! Ook nog eens omdat het zo warm binnen was stond er ook nog héél veel volk steeds buiten L Tegen 23u hebben we onze bruidstaart aangesneden en kon het feest beginnen. Onze openingsdans was Nothing else matters van Metalica. Maar dit live gespeeld op piano door een goede vriend van ons. Echt een moment van mij en mijn ventje alleen.. Het was precies of dit maar een minuutje duurde J Daarna hebben we nog 2x een vermenigvuldigingsdans gedaan en dan begon ons feest… Desondanks de warmte, wat echt wel beetje de domper, heb ik een superrrr dag en feest gehad. Met heeel veel mooie momenten J We mogen ons gelukkig prijzen dat er toch zoveel mensen de warmte getrotseert hebben om te dansen en binnen te zitten.

Voldaan, moe en oververhit hebben we om 3u hebben we het feest afgesloten. Er zaten nog wel een 8tal vrienden buiten.. maar op 1 koppel na zat er niemand meer binnen. En besloten we dat het goed geweest was.

Samen met onze ouders en vrienden hebben we nog de zaal moeten op ruimen en zijn we dan volledig uitgeput naar huis kunnen vertrekken.

Tot zover onze Warme Wedding-day!!

Bruidjes geniet van jullie dag !! Het is voorbij voor je het beseft, geniet van elk moment!!!

1 tip: bij tropische temperaturen zoals dit weekend voorzie je van veel drinken (wat we gelukkig bij hadden) en plaatsen waar airco isJ

Liefs An

Credits to:

- Tiziana van Le Miroir: zij heeft super werk verricht! Zowel mijn proef als op de W-day was hetgeen wat ik wou! Ze is superlief en niets is haar te veel. Want zonder dat we het gepland hadden heeft ze ook nog mijn stiefmama gesminkt en mijn nichtje haar haar gedaan.

- Danny: onze fotograaf & Vanessa (zijn vrouw) zij hebben meer gedaan als foto’s getrokken!

- Ronny van de Frietboetiek (Meeuwen): hij was onze traiteur en verzorgde onze BBQ. SUPER lekker eten, héél verzorgd

- D’oelend: restaurant in As: ook weer héél lekker eten met zeer goede bediening

- Jeannine van Zaal de Kei: ze heeft ons héél goed geholpen toen nog enkele kleine problemen opstaken en niets was haar te veel.

An
18-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1256

Alexandra
14-9-2013
 Meld misbruik20-8-2012 6:45:18

Beste An,

Ondanks de hitte klinkt het toch als een heel leuke dag, met rijkelijke opkomst en veel sfeer! Ik moet wel zeggen, ik heb dit weekend vaak moeten denken aan alle trouwers, ik kan me inderdaad voorstellen dat er ook wel zoiets bestaat als té goed weer, en dat dat even vervelend is als regen of een iets te koele dag... Maar belangrijk dat je dat niet aan je hartje laat komen en er het beste van maakt!

Een vraagje: Jullie zijn getrouwd in De Kei? Ik wilde graag de parochiezaal van Rooierheide maar die was helaas al eindeloos volzet, en nu zijn we ook aan het kijken voor De Kei. Onze hoofdbekommernis is echter de capaciteit. Wij voorzien een 150-tal personen (waarschijnlijk gaat niet iedereen komen, maar we moeten toch rekening houden met dat aantal) en volgens Jeanine zou dat een uitdaging zijn om iedereen erin te krijgen en nog een redelijke dansvloer over te houden. Hoe hebben jullie dit ervaren? Ik neem aan dat jullie zeker geen plaatsprobleem hadden gezien een aantal mensen buiten stond (wat ook jammer is inderdaad), maar hoeveel genodigden hebben jullie een plaats gegeven aan een tafel, en denk jij dat ons aantal een probleem zou vormen (ze mogen van mij gerust ook in de 'veranda' zitten, dus dat stuk meegeteld)?

Alvast bedankt voor de tips en geniet nog enorm na van jullie dag! Ik ben wel benieuwd naar de foto's van je kleed, de Harleys en natuurlijk ook de zaal ;-)

Groetjes!

Alexandra

sarah
20-7-2013
 Meld misbruik20-8-2012 7:03:29

Hey Ann,
Nog een dikke proficiat.
Op de hitte na was jou feest precies echt super .
Wel tof zo met al die moto's .
Moet echt wel een kippenvelmoment geweest zijn .
Die hitte kan echt een domper op het feest zetten he . Iedereen lastig en ambetant , weinig eten maarja blijkbaar is het toch nog meegevallen .
Ik zei nog tegen mijn vriend . Amai die bruidjes dat vandaag trouwen !! pfff.
Dan nog zo een zwaar kleed.. Het is voor het uit te zwieren halver wegen .
Mar je hebt ervan genoten dat is het belangrijkste.
Ik kijk al uit naar de foto's .
Groetjes
Sarah

Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik20-8-2012 11:16:49

Dikke proficiat, zo te lezen was het een superzalige dag voor jullie!
Leuk verslagje!!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info