Nu Online
Momenteel zijn er 651 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Waardebon Koonings

20-8-2012 16:55:14
Hallo bruidjes,
Onlangs heb ik op facebook de website van Koonings bruidsmode 'geliked' en dan krijg je een kousenband cadeau. Ik heb deze nu ontvangen en er was een waardebon van 150 euro bijgevoegd als je je trouwkleed bij hen koopt.
Loont dit de moeite om tot daar te gaan denken jullie? Ik ken de winkel niet en het is ook niet echt bij de deur...
Iemand ervaring met deze winkel?

Sanne
13-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 18 | Gelezen: 931

Lauren
15-9-2012
 Meld misbruik20-8-2012 17:03:31

Ik weet dat er een gigantische selectie is. Ik heb wel spijt dat ik niet eens tot daar ben geweest

Jontje
20-7-2012
 Meld misbruik20-8-2012 17:19:04

ik heb mijn bruidsjurk er gekocht en mijn man zijn kostuum.
Wij waren heel tevreden van Koonings, ik zou er zo teruggaan voor mijn jurk!
Elke winkel heeft wel eens een minpuntje, maar toen we er 1 hadden werd dit onmiddellijk opgelost.

Het is zeker de moeite!

annelies
12-9-2009
 Meld misbruik20-8-2012 17:50:20

Hey,

Is inderdaad een grote winkel, maar met de korting eraf zijn ze nog duurder dan hier.
Het is niet omdat je korting krijgt dat het goedkoper is .

Succes

Jontje
20-7-2012
 Meld misbruik20-8-2012 17:51:09

Mijn kleed kwam er goedkoper uit dan hier in België.
Ik eentje van La Sposa

Katrien
1-6-2013
 Meld misbruik20-8-2012 18:28:34

Ik vond ze pusherig en opdringerig! Ik heb er een Marylise aangehad die ik supermooi vond. Bij Koonings 1799 euro spotprijs volgens hun. In Aarschot, Maxime's couture diezelfde jurk 1500 euro!

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik20-8-2012 19:55:32

Ik heb die waardebonnen ook gekregen en liep eerst ook op wolkjes. ;) Maar ik denk ook dat ze hun prijzen expres wat hoger leggen en dat het - de korting niet goedkoper is. Dat is een truc om mensen naar daar te lokken. Het is sowieso al te ver dus het wordt een nee voor mij.

Anja
10-1-2013
 Meld misbruik20-8-2012 20:16:51

Hoi Sanne, Ik had deze avond dezelfde enveloppe in de bus zitten :-) Ik weet niet waar je woont maar als je wil mag je mijn bonnen ook hebben! Zowel ik als de hubbie zijn al gesteld. Als je interesse hebt stuur je mij maar een pb-tje. Groetjes Anja

Kirsten
6-4-2013
 Meld misbruik20-8-2012 22:09:48

Hallo! Ik heb de rit naar Koonings wel gedaan , en ik moet zeggen ben heel tevreden. Ze laten je niet heel veel passen, maar vonden wel snel wat ik zocht. Mijn kleed is ondertussen besteld maar de eindbetaling moet nog gebeuren, dus ook hier veel interesse in bonnen, alle beetjes helpen hè :)

Marlies
10-8-2013
 Meld misbruik20-8-2012 22:35:59

Mag je dan meerdere bonnen gebruiken misschien ?

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik20-8-2012 22:41:22

@ Marlies; ik denk ook eerder dat je 1 bon mag gebruiken per aankoop. Kan moeilijk anders he. Stel u voor dat je aan 10 bonnen geraakt, dan heb je een gratis kleed.. =p

Kirsten
6-4-2013
 Meld misbruik20-8-2012 22:45:30

Ik denk ook 1 bon, maar heb er nog geen..

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik20-8-2012 22:49:34

@ Kirsten; Als je facebook hebt, kan ik je wel helpen. Je gaat naar http://www.facebook.com/KooningsBruidsmode en gaat naar gratis kouenband en dan kan je uw adresgegevens invullen en dan wordt dit gratis naar uw thuis opgestuurd. Ik heb dat na een week ontvangen.

Kirsten
6-4-2013
 Meld misbruik20-8-2012 22:55:45

Heb jammer genoeg geen fb...

Anja
10-1-2013
 Meld misbruik21-8-2012 8:04:19

@Kirsten: je mag gerust iets laten weten als je mijn bonnen wilt.
Je mag er inderdaad maar 1 per persoon gebruiken maar het is misschien wel mooi meegenomen indien de moeder/schoonmoeder/zussen e.d. voor suite kledij willen gaan kijken.
Ik heb er 3: 1 voor de bruidsjurk, 1 voor het trouwkostuum en 1 voor suitekledij of bruidskindjes.

Groetjes

Kirsten
6-4-2013
 Meld misbruik21-8-2012 8:53:39

@Anja : de bonnen zijn zeker welkom, en zullen goed besteed worden! Hoe stuur ik je best een persoonlijk bericht voor de contactgegevens? Alvast bedankt hè ! Groetjes

Anja
10-1-2013
 Meld misbruik21-8-2012 12:28:16

Klik even door op mijn profiel en dan kan je een berichtje sturen.
Groetjes,

Audrey
27-7-2013
 Meld misbruik21-8-2012 16:30:23

Ik heb er een maand geleden mijn trouwkleed besteld en ben er heel tevreden over! Ik werd heel vriendelijk ontvangen, mocht zelfs mee in de rekken op zoek gaan naar een jurk. Ik heb de kousenband ontvangen en mijn kortingsbon ginder afgegeven. Met die 150 euro korting, zijn mijn aanpassingskosten nu gratis. Heel fijn!

Katia
22-6-2013
 Meld misbruik21-8-2012 20:55:18

Bedankt voor de tip - heb meteen geliked :-) En ben dan ook op hun website gaan kijken - amai zoveel keuze!!! En momenteel is collectie 2012 in uitverkoop (-50%!)

Heb toen ook ineens beseft dat ik daar al eens ben geweest voor het huwelijk van een vriendin, en het is écht een grote winkel. Ik vond ze niet speciaal pusherig met mijn vriendin, wel wat gierig dat er niet eens drank werd voorgesteld vond ik... (Nl he :p)

Zowieso zou ik nooit meteen bestellen - ver of niet, ik ga liever een keer terug, dan elders mijn jurk 300€ goedkoper te vinden! Voor die prijs heb ik mijn gedroomde cocktailman op mijn receptie!

Zaterdag ga ik bij Moderna passen in het Pajottenland... en afhankelijk daarvan maak ik een afspraak bij Koonings, of niet :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info