Terug naar overzicht
Wat een leuk idee om het allemaal als verrassing te houden. Maar dan kan je inderdaad niemand meevragen voor je kleed. Het klinkt misschien wat stom, maar ik wil gerust meegaan. Als je het een leuk idee vindt, dan stuur je maar een mailtje (h.manshoven@gmail.com) groetjes
Oooo amai, zalig!!Wij gaan ook in Rimini trouwen, waar hij mij gevraagd heeft :-)Mag je dan niet één iemand in vertrouwen nemen (bv je beste vriendin ofzo)Je moet inderdaad toch bij iemand terecht met alles he
Hallo Peggy,uiteraard allemaal heel spannend dat je jullie huwelijk in Kreta geheim wil houden. De verrassing voor familie en vrienden zal des te groter zijn! Je zit dan natuurlijk met heel wat praktische problemen waar je bij niemand om raad kan gaan. Wat betreft het uitzoeken van een bruidsjurk ... als je in de winkel meegeeft dat je je huwelijk als verrassing voor de familie wil houden en je dus alleen gaat komen, gaan ze je zeker en vast een "speciale behandeling" geven hoor. Je zal zeker niet in je eentje moeten kiezen.Nog veel succes met de voorbereidingen!Maritawww.bruidsparadijs.be www.hetbruidshuis.be
Het is geen optie om je vriend mee te nemen?
Hoi Peggy,wij zijn in juni ook naar een verrassingstrouw gegaan. Zij hadden het wel wat anders gedaan.Ze zijn niet eerst in het buitenland getrouwd, maar hadden alles (letterlijk) in het geheim geregeld. We waren bij hun uitgenodigd, en het eerste wat we zagen toen hun deur open ging, was de flits van een fototoestel. Zij stonden daar helemaal uitgedost in trouwkledij. Het was een SUPER dag.Maar, m'n vriendin had wel 1 allerbeste vriendin op de hoogte gebracht. Want ze moest het toch aan iemand kwijt. En die vriendin is dus ook haar trouwkleed mee gaan kiezen enzo.Als je meer info wil over dit huwelijk, mag je me altijd een mailtje sturen.wetrouwen@hotmail.be GroetjesKatrien