Nu Online
Momenteel zijn er 266 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verslag 2de pas bruidsjurk + vrijgezellenweekend!

21-8-2012 20:16:24
Het was SUPER!

Het begon allemaal op vrijdag 17 augustus 2012, om 12u00 had ik een afspraak bij JPC Collection om mijn prachtige bruidsjurk nog een keer te passen. Samen met mijn mama, oma, tante (die ook onze fotografe is) en bruidsmeisje gingen we naar de bruidswinkel. Tijdens de pas maakte mijn tante al prachtige foto's zodat ik later een echt trouwalbum met foto's van de pasbeurten zou hebben, echt een superleuk idee. De sfeer was geweldig en de jurk staat me nog steeds prachtig.

Tijdens mn eerste pas had ik een diadeem van Pronovias besteld, spijtig genoeg kon deze dan toch niet meer geleverd worden. De verkoopster (de superlieve Véronique) liet me dan een aantal andere hoofdstukken zien en de keuze was heeeeel snel gemaakt, de diadeem die ik nu heb is zelfs pakken mooier dan diegene die ik oorspronkelijk had besteld. De jurk, de sluier, de diadeem, alles zat zoals gegoten (buiten het feit dat ze de jurk nog 1cm moesten uitleggen om het op de rug mooier te maken). Na een dik uur fun in de bruidswinkel gingen we naar huis om even uit te rusten voor onze volgende afspraak (de start van mijn vrijgezellenweekend).

Om 19u00 werden ik, mijn mama en oma verwacht bij mijn Peter thuis. De dichte familie stond me enthousiast op te wachten. We hebben het weekend ingezet met superlekkere hapjes op de bbq en met ... Mojito's (mijn lievelingsdrankje, mijn peter maakt echt de beste Mojito's ooit!). Iedereen had het naar zijn zin, het was gezellig, ongedwongen en er werd veel gelachen, dikke fun dus. Rond middernacht zijn ik, mijn mama en oma naar huis gegaan om te gaan slapen, we moesten er de volgende dag al terug snel uit want om 10u00 werden we terug bij mijn peter verwacht voor het vervolg!

Om 10u00 stonden we terug bij mijn peter, sommige liepen met kleine oogjes rond, wat weeral zorgde voor een heleboel geplaag en gelach. Ik had op voorhand een hele vragenlijst moeten invullen (wat is je lievelingsontbijt, lievelingsdrank, ...) dus groot was de verrassing dan ook niet toen ik een superlekker ontbijttafel zag staan met al mijn lievelingsontbijtjes (gerookte zalm, plattekaas en pijpajuintjes, koffiekoekjes, vers fruitsap, verse pistolets, ...). Samen hebben we lekker uitgebreid ontbeten om dan vervolgens samen naar Gent te vertrekken! Iedereen had zo zijn best gedaan om de bestemming te verzwijgen, maar de mama had toch paar keer haar mond voorbij gepraat :-)

In Gent hadden we 2 appartementen gehuurd met ontbijt. Eerst opt gemakske (je kon ook niet anders dan met die vreselijke hitte) de bagage gaan afzetten. Na het inspecteren van de appartementen zijn we de stad in getrokken en hebben we ons direct geinstalleerd op een supergezellig terrasje, lekker gedronken, veel gepraat, de rest van de familie die niet bleef overnachten kwam ook toe en de sfeer zat er al helemaal in.

We zijn dan nog rustig gaan shoppen en ik heb dan onverwacht een mooie outfit voor ons wettelijk huwelijk gekocht, alsook mijn juwelen (oorbellen en armband) en het jurkje voor mijn bruidsmeisje (gewaagd zwart jurkje met pluimen van Zara). Het was even racen tegen de klok want mijn bruidsmeisje kwam maar toe met mijn tante om 18u03 en de winkel sloot om 18u30, dus even spurt spurt in de stralende zon naar Zara om haar snel in het jurkje te hijsen, het resultaat was prachtig.

Na het shoppen zijn we op restaurant gegaan, waar we met zen allen hebben genoten van een hoofdgerecht en supergroot, maar lekker dessert! Na het uitgebreide diner zijn we nog even gaan rondwandelen en ik kon het bijna niet meer houden van de hitte, ik moest en zou mijn voetjes even in het water van een fontein steken. Mijn peter dacht er uiteraard anders over, hij zou pas rusten als ik volledig nat was en idd, ik stond daar rustig met mijn voetjes in het water te peddelen toen ik ineens alle omstaanders hun gezicht zag 'verkrampen', voor ik het wist was ik kletsnat, mn peter had me goed nat gemaakt, een echte leuke verfrissing!

Daarna nog naar de nachtwinkel gegaan en glaasje(s) wijn gedronken op ons zalige terras. Dan niet te laat gaan slapen.

De volgende ochtend opgestaan, alles ingepakt en samen gaan ontbijten (niet in het appartement want dat ontbijt was teleurstellend), we hebben genoten van een lekker ontbijt in een B&B iets verderop. Daarna zijn we rustig huiswaarts getrokken en kon ik eindelijk mijn schatje terugzien, ongelofelijk hoe hard je iemand kan missen!

Ondanks de extreme hitte hebben we ons gigantisch goed geamuseerd, het was een meer dan welgekomen ontspanning in de drukke voorbereidingsperiode. Ook superleuk is het feit dat mijn tante fotografe is, ze maakt van elke belangrijke stap tijdens de voorbereidingen foto's, wat super is aangezien we dan een echt trouwalbum met alles erop en eraan zullen hebben!

Nog 30 dagen en het is zover, dan ben ik officieel Mevrouw Jartsev!

Groetjes

Lynn
21-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 647

Bea
6-7-2013
 Meld misbruik21-8-2012 22:17:50

Ooh wat klinkt dat allemaal leuk! Je hebt het wel getroffen met je famillie. Ook een heel goedklinkende achternaam!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...