Terug naar overzicht
Ik vind het niet laat aangezien het dessert meestal rond die tijd wordt gebracht of geopend. Ik zou het dus persoonlijk zo houden.
laat vindt ik dit zeker niet, ik zou alleen nog extra speling voorzien tussen de receptie en het eten, recepties lopen echt vaak uit want je kan de mensen moeilijk "buiten sjotten"hoeveel "gangen" eten jullie met het avondeten en met hoeveel personen?
Danku dames!@Sofie: receptie is normaal gedaan om 19u30 en ik heb 'n half uur speling genomen, dus "ten laatste" beginnen eten om 20u.We eten 2 gangen met 16-tal personen.
onze receptie is toch bijna een uurtje uitgelopen (eer iedereen er was en we iedereen een handje geschud hadden, dat duurde best wel ff)de feestzalen rekenen ongeveer een uurtje per gang voor het eten
Oeps! En hoeveel man/vrouw hadden jullie voor receptie? Wij vragen 'n 40-tal mensen...Ja, hij rekent 45min.
Wij hebben ook een receptie van 18.30u tot 19.30u en start avondeten om 20.00u! Perfect mogelijk volgens de feestzaal dus daar zou ik je geen zorgen over maken. Die extra half uur kun je dan eventueel nog gebruiken. Wij hebben eten in buffetvorm en daar rekenen we een uur per keer (warm en koud), maar als het aan tafel is hoeft dat echt niet zo lang te duren... Lijkt mij een zeer goede indeling hoor :)
wij hadden 100 man op de receptie en hadden zelf 45 min a 60 min gerekend, uiteindelijk was't 3 kwartier langer, dit heeft wel niemand gestoord hoor maar weet dat mensen altijd later komen ;-)als je 2 gangen doet ga je zeker niet toe komen met 1,5uur want er zijn immers ook mensen die vroeger komen ;-) de zaal moet terug netjes staan voor de "feestvierders"zelf is het ook aangewezen u nog ff te verfrissen en pipi te doen want dan volgt veel kussen en handjes schudden ;-)
Wij hadden ons avondfeest met dessert om 22u en hebben toch niemand horen klagen :). De mensen nemen dat er wel bij hoor. En in 't weekend moet er niemand uit 's anderdaags e:).
Ik wil het avondfeest graag zo snel mogelijk laten beginnen...!!! FEESTJEUH!Maar onze feestzaal raadde ons ook 21uur/21u30 voor het dessert aan te snijden. Eén van de minder goede redenen die hier voor pleiten is namelijk het drankenforfait... Hoe vroeger het dansfeest begint, hoe later wij moeten bijbetalen... Nogmaals, niet de beste reden, misschien zelfs geen goede reden... maar het s alvast het overwegen waard...
Dankuwel voor de input, ladies! We hebben beslist om jullie én onze traiteur te volgen...21h30 it is!
uiteindelijk zijn die uren toch maar ne leidraad die dag is alles toch een beetje anders ;-)