Nu Online
Momenteel zijn er 223 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wie trouwt ook op 1/6/2013

22-8-2012 18:02:46
Hallo
Ik had graag eens geweten wie er ook trouwt op 1 juni 2013.
Hoe ver staan jullie met de voorbereidingen?
Wij hebben reeds de zaal, dj, fotograaf, vervoer, kerk en stadhuis vastgelegd.
Zitten wij op schema?

Groetjes,
Sofie

sofie
1-6-2013
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 667

Sofie
9-8-2014
 Meld misbruik22-8-2012 18:35:52

hey hey
heel toevallig ik noem ook sofie en
ik trouw ook op 1 juni 2013 :p
hier ligt de zaal vast de gemeente de ceremoniemeester
dj ook make up en haar ook
nu nog opzoek naar een fotograaf en vervoer
de taiteur hebbe we ook gevonden alleen nog vast leggen :)

jana
15-6-2013
 Meld misbruik22-8-2012 19:06:10

Hey, Wij trouwen een tweetal weken later. Je zit zeker op schema hoor. Bij ons ligt de zaal,kerk, ceremoniemeester, dj, fotograaf, vervoer,kapper en make up al allemaal vast. Ringkussentje met bijhorend gastenboek liggen ook al klaar. Onze trouwringen zijn besteld, het misboekje begint al vorm te krijgen. De foto's voor de uitnodigingen zijn genomen, nu nog wachten op het resultaat:). Volgende maand zullen wat bloemisten gaan bezoeken voor het bruidsboeket en kerkversiering. En in oktober start de zoektocht naar het bruidskleedje :) Groetjes Janatje

Evy
1-6-2013
 Meld misbruik22-8-2012 21:36:46

Hey,

Hier ook de grote dag op 1 juni
Wij hebben: het gemeentehuis (trouwen niet voor de kerk), fotograaf, videograaf, zaal en DJ.
Ik heb mijn getuige ook al gevraagd en ben al 1x kleedjes gaan passen maar DE jurk nog niet gevonden.

Groetjes Evy

Lynn
1-6-2013
 Meld misbruik23-8-2012 11:18:24

Hey hey

Fijn dat er nog bruidjes zijn die op dezelfde dag trouwen :-)
Amaai Jana, jij bent echt enorm voor op schema hoor - ik begin al te panikeren van al hetgeen we nog moeten doen!

Bij ons ligt de zaal en DJ vast, fotograaf wachten we nog op bevestiging. Gemeentehuis is op de hoogte gebracht (maar wordt pas in nov bevestigd aangezien mijn verloofde nog zijn adres moet wijzigen); Huis van de mens is ook al gecontacteerd.
Qua vervoer gaan wij gewoon een suite van Audi's hebben (kwestie van wat centjes te besparen) dus moeten we enkel de carwash nog regelen.
En vanaf 22/9 is het passen geblazen (kijk er zooo hard naaruit!)

Succes nog met de voorbereidingen mede-bruidjes

Lynn

Laura
1-6-2013
 Meld misbruik23-8-2012 11:40:23

Hey mede-bruidjes,

Ook wij trouwen op 1 juni :)

Bij ons liggen de zaal , de fotograaf, het vervoer, de persoon die mijn make-up gaat doen en het stadhuis al vast.
De getuigen zijn gevraagd en de ideeën voor de uitnodigingen komen stilaan binnen.

Ik ben al in twee verschillende winkels gaan passen en op 1 september staan de volgende twee op het programma :) (ik heb wel al één wauwkleedje gepast )

Groetjes,Laura

Katrien
1-6-2013
 Meld misbruik23-8-2012 18:30:06

Hey bruidjes van 1 juni,

we trouwen dus ook op deze dag :-)

Bij ons ligt vast: zaal, suitevervoer, trouwwagen, gemeente, kerk, DJ, grafische ontwerper is bezig met uitnodigingen, ceremoniemeester komt volgende week langs.
Enkel met de fotograaf ondervind ik pech. Ik wou ene en die heeft voorrang gegeven aan ander koppel. De andere fotograaf heeft zojuist laten weten dat er een optie is op deze datum... Pfff nu nog zoeken naar weer een andere :-)

Ik heb al een zestal winkels gedaan maar nog geen wauw kleedje gevonden. Zaterdag ga ik hopelijk de laatste keer passen en hopelijk vind ik daar DE jurk

sofie
1-6-2013
 Meld misbruik25-8-2012 15:29:39

Ik zal dus ook stilaan moeten uitkijken naar een kleed.
Ik dacht dat het nog te vroeg zou zijn. Ceremoniemeester hebben wij ook al.
Op 4 oktober hebben we een afspraak met de fotograaf om foto's te nemen voor onze uitnodigingen. Spannend allemaal :-)

Lynn
1-6-2013
 Meld misbruik19-9-2012 11:42:26

Hi ladies

Er staan nog 254 dagen op de teller en ik was benieuwd hoe ver jullie ondertussen staan..
Wie heeft er zijn kleedje al - en van waar? Wanneer gaan jullie met jullie ventje zijn kostuum halen?
Bij ons ligt ondertussen ook de fotograaf vast, en hoop ik vanavond goed nieuws te krijgen van onze zangeres. De ceremonie begint stilaan ook vorm te krijgen, alhoewel we wel met huis van de mens nog moeten samenzitten..

Groetjes

jana
15-6-2013
 Meld misbruik19-9-2012 12:35:32

Dag Lynn,

Jij gaat nu zaterdag voor de eerste keer trouwkleedjes gaan passen zeker?
Ik heb mijn afspraak 20/10 :-) Kijk er zoooo naar uit! Ik ga naar La Sposa en jij?
Wij gaan wachten tot nadat ik mijn kleedjes heb voor mijn ventje zijn kostuum, ik zal waarschijnlijk naar Jonovan gaan (huren) omdat ik wil dat de mannen in de suite allemaal hetzelfde kostuum aan hebben en mijn ventje draagt anders nooit een kostuum.
Ondertussen ook nog niet stilgestaan: we hebben een zanger voor de kerk, de bloemenwinkel voor de kerksversiering, ondertussen de trouwringen geweest gaan ophalen (ik vind ze zo mooi, alleen nu er nog vanaf blijven :-) ) oh en niet onbelangrijk het gemeenteshuis ligt ook vast en dit zal op 1/06/2013 zijn (twee weekjes voor de kerk),
en via deze website hebben we een bruidstaart gevonden (ik vond het nog al veel centjes voor een bruidstaart en hier gezien dat Missault dit ook doet, dus vlug eens getelefoneerd en het is een pak goedkoper).
nog veel succes bij het plannen!

groetjes
Jana

Lynn
1-6-2013
 Meld misbruik21-9-2012 11:52:38

Hi Jana

Ik ga morgen voor de eerste keer passen, dus ben enorm aan het aftellen.
Wie heb jij gecontacteerd voor de muziek in de kerk? wij hebben gisteren te horen gekregen dat onze azngeres toch al geboekt is elders dus kunnen we opnieuw beginnen te zoeken :-(
Begint me stilaan te frustreren dat er nog zo veel dingen niet vastliggen (zang, gemeentehuis, kapper).Maar bon "we hebben nog genoeg tijd" (NOT!!) zoals iedereen ons blijft voorhouden)

gr

jana
15-6-2013
 Meld misbruik21-9-2012 17:14:59

Dag Lynn, Ik heb de indruk dat je voor alles er vroeg moet bij zijn. Ik had dit echt niet verwacht. Wij hebben een zanger, Roland van de Velde uit sijsele. Hij was schappelijk van prijs en hij kan mooi zingen(wat niet onbelangrijk is :)) ik had al prijzen van 400 euro gehoord,maar dit heb ik er niet voor over. Je kan hem terug vinden op YouTube Roland zingt (denk ik) Dat is wel jammer, als je iemand op het oog hebt en die is niet meer vrij! Oooh zo spannend, ik zal eens aan je denken morgen. Laat weten hoender gegaan is. Naar waar ga je gaan passen? Inderdaad iedereen zegt je hebt toch nog alle tijd, maar het zal er vlugger zijn of men denkt en bovendien er kolmt er veel bijkijken qua regeling. Soms zit ik te piekeren wat er nog allemaal gedaan moet worden en of ik niets vergeet :/ . Groetjes

Lynn
1-6-2013
 Meld misbruik23-9-2012 21:23:42

Whoopwhoop live zangduo ooh bevestigd bij deze :-) Gisteren gaan passen; en 't was echt super (heb andere post hierover gelanceerd)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...