TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Petra
8-9-2012
|
22-8-2012 19:51:12
heb je ze allebei gepast? ik zou het modelletje nemen dat het meest afslankt, en wat ook past bij de accesoires die je wilt, ketting, oorringen, tiara....
|
|
Petra
8-9-2012
|
22-8-2012 19:51:54
(ik voel me rap dik, dit is geen verwijt ik denk gewoon altijd zo)
|
|
Peggy
28-9-2013
|
22-8-2012 20:19:46
Ze tonen allebei even slank.
En ik draag heel weinig accesoires, enkel een bloem in mijn haar en heel misschien mijn parels (oorbellen).
Wij trouwen op een strand en beiden jurken lenen zich er toe maar het zijn totaal verschillende stijlen.
|
|
Petra
8-9-2012
|
22-8-2012 20:21:40
neem dan een vriendin mee, die je helpt de knoop door te hakken
|
|
Silke
4-5-2013
|
22-8-2012 20:52:32
Heb je iemand meegenomen toen je ging passen? Of de verkoopster van de winkel? Wat vonden zij? Het is moeilijk om zonder voorbeeld te kiezen. Het eerste klinkt het beste maar ik heb beide modellen niet gezien dus ik kan ook mis zijn hé. =D Slaap er nog eens een nachtje over of probeer nog een persoon mee te nemen naar de winkel. Hoe meer meningen hoe beter hé. Maar je moet dit zelf proberen te beslissen, anders kan je spijt krijgen, niet te snel beslissen, eerst goed nadenken.
|
|
Elisabeth
29-9-2012
|
22-8-2012 23:25:03
Hoi peggy, ik weet niet hoeveel keer je de jurken al gaan passen bent, maar het kan echt helpen om het 1 of meerdere nachtjes te laten bezinken en dan nog eens terug de 2 aan te doen - wedden dat je dan wel meteen voelt wat THE dress is voor jou? En indien niet, thjah, dan kan je ook geen verkeerde keuze maken hè :-) Je niet laten opjagen, als er een jurk weg is, is ze weg, dan heeft het lot beslist ;-) Mss ook eens een foto nemen van de twee en het van een afstandje bekijken? Succes, en geniet ervan hè, want dat passen is een van de
Fijnste dingen!
|
|
Bea
6-7-2013
|
23-8-2012 17:49:42
Misschien ook zien wat het comfortabelste zit en kijken naar de prijs. Of misschien heb je een idee wat je verloofde het liefste ziet...
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|