Nu Online
Momenteel zijn er 341 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

roze ronde placemats

24-8-2012 11:33:13
Hoi allemaal,
Ik ben op zoek naar lichtroze, ronde placemats. (130-tal)
Het zouden deze moeten zijn (van ikea : http://www.ikea.com/be/nl/catalog/products/20152714/ ) maar dan in het lichtroze. Weet iemand waar ik deze kan vinden of hoe ik deze misschien zelf kan maken uit een bepaald materiaal?
Het mogen ook andere lichtroze ronde placemats zijn, maar het is toch zo moeilijk te vinden.
hopelijk is er een creatieve ziel die me hiermee kan verder helpen.
Alvast bedankt,
Groetjes
Hanne

hanne
11-5-2013
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 927

heidi
10-7-2012
 Meld misbruik24-8-2012 11:40:47

Je kan die toch gemakkelijk zelf maken, uit bijvoorbeeld rubber, dat vind je in allerlei kleuren, of in ribbelkarton, ook leuk.

tima
8-9-2012
 Meld misbruik24-8-2012 11:47:34

al eens gekeken in de action of de gifi? in de hema hebben ze ook van veel babyroze dingen .
ivm zelf maken het meeste dat je op internet vind is hoe speciale papieren placemats kan maken ,volgens dat ik zie is het eerder plastiek/rubbere die je wilt.
het enigste dat ik nog kan bedenken is is op zoek gaan naar plastiekebaby roze tafelkleed aan de lopende meter en daar uit recht hoeken of met een speciale passermes cirkels uit snijden of als je kunstzinnig bent in de action , zeeman ,wibra heb je van die foamfiguurtjes als je ze mooi tegen 1 plakt kan dit iets heel speciaals opleveren natuurlijk voor een 130 tal zou dit een werkje uit de hel zijn je hebt natuurlijk nog tijd he

Jolien
22-9-2012
 Meld misbruik24-8-2012 13:15:38

In de casa heb je er ook in verschillende kleuren, weet alleen niet of er lichtroze bij is

Davy

Meld misbruik24-8-2012 14:35:06

Dag Hanne,

Misschien kan deze link je verderhelpen http://www.brightoceanshop.nl/daff-daff-vilten-placemats-rond-p-1532.html

Groetjes Davy
www.allegebeure.be

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...