Terug naar overzicht
Misschien eens bij een Mini club of groep gaan zien? Wij hebben ook een nieuwe, maar ik denk niet dat het manneke die zou willen uitlenen. Maar hij krijgt wel vaker mails binnen van die clubs, dat zou een optie kunnen zijn? Of in de buurt wat rondrijden en vragen... Ik denk ook dat Dockx het zou hebben, ben niet zeker.
Das miss wel een idee, kzal eens luisteren..Denk dat ze die vraag idd wel meer krijgen.. Nee als hij nieuw is dan denk ik ook niet dat hij dat zou zien zitten..Al bedankt hé..
welke regio? in zele weet ik een verkoper zijn waar er heel deel staan (geen garage) misschien verhuren die ook wel?
Ik ben ook op zoek en heb een mailtje gestuurd naar dockx voor een zwarte mini cabrio. Ik kreeg een mailtje terug met als antwoord: "Wij kunnen u een mini reserveren op jullie dag maar wij weten niet op voorhand welke kleur deze gaat hebben."Dat snap ik dus niet hé!! Ne zwarte mini is toch ne zwarte mini?Op de afbeelding van hun site stond een oker-gele mini met zwarte strepen. Stelt u voor seg!
Ik woon in Hamme dus regio Dendermonde- Sint Niklaas..We hebben onze mini al, die is grijs met witte strepen, echt heel mooi.. voor de suite zou ik er nog willen.. Een vriendin van mijn zus heeft ook 1 dus ik heb er maar een 4 tal meer nodig... Veel succes hé