Terug naar overzicht
Ik heb altijd net het omgekeerde gehoord: dat het ginder duurder is!groetjesKatrien30/9/06
Hey Katrien,Dank je voor je reactie. Ik dacht ook het omgekeerde, maar heb regelmatig gelezen dat het daar goedkoper was. Ik heb gisteren een pasbeurt gehad en vond de kleding heel mooi, maar denk dat het wat te duur gaat zijn. Het was van linea Raffaelli... Heb geen gedacht van de prijs.Groetjes
Hey,De ene zegt dat het daar goedkoper is en de andere hier. Vergeet niet dat je dan voor uw volgende pasbeurten ook steeds naar Nederland moet hé. Ik weet natuurlijk niet over welke verschillen in bedragen het gaat, dat hangt misschien af van de ontwerper. Maar als het slechts 100 euro of zo zou schelen, dan zou ik me dat traject toch besparen.Groetjes, Sissi
Kelly,Wanneer trouw je precies?Want bij Linx doen ze in juli wel heel veel kleedjes (pasmodellen) weg aan soldenprijzen. Ik weet niet of het echt samengaat met de solden, dus ik weet niet dat het in januari ook het geval is.groetjesKatrienPS: Als je de kleedjes van Rembo graag moest zien, ik verkoop het mijne na 30/9! ;-)
Hey,Dank je allemaal voor de antwoorden.Als het maar 100 euro scheelt, dan zie ik het nut niet om naar Nederland te rijden. Dat is gekkenwerk.Ik ben gisteren bij Linx (Linea Raffaelli) geweest en vandaag bij Lilian Claes (Mathyro, nieuwe collectie)... Ik heb bij allebei iets moois gezien... Wordt nog moeilijk kiezen.Groetjes