Terug naar overzicht
Ik zie het zo als ik nuchter denk (maar ik begrijp je ergens wel): in een huwelijk ben je met 2 dus als je partner ermee akkoord gaat, kies dan je droomjurk. Tegenover je partner moet je geen trots hebben, jullie zullen de rest van jullie leven lief en leed delen.
Een trouwjurk is idd niet goedkoop.. Je kan het aanbod van je verloofde aanvaarden of je kan ook nog verder zoeken. Er zijn bijvoorbeeld ook winkels die trouwjurken van vorige collecties opkopen en deze voor een heel schappelijke prijs verder verkopen.Deze trouwjurken zijn NIEUW dus geen tweedehands.. In brussel is er bijvoorbeel zo'n winkel. Als ik mij niet vergis is dat 'Au Louvre' (ben wel niet volledig zeker)Maar ik ken al 2 meiden die daar hun trouwjurk hebben kunnen kopen onder de 500 EUR. En dat lijkt mij de verplaatsing naar Brussel wel eens waard... Zelf ben ik ook van plan om daar eens te gaan kijken.
HoiBij ons is alles gedeeld door 2. Dus inclusief de trouwjurk!Ik betaal dan ook de helft in zijn kostuum dusja komt eigenlijk op hetzelfde neer toch.Grtjs
bij ons was dit ook zo. wij hebben alles zelf betaald dus ook onze kleren! wij hebben ook een gezamelijke rekening en hebben dus ook "elkaar gesponsord" ;-)
Oei dan ben ik net anders, wij woonde al verschillende jaren samen maar mijn trouwkleed heb ik alleen betaald..
Het is een groot bedrag, ik begrijp je wel dan. Wij delen alles. We bespreken dit wel eerst en bespreken samen een bedrag af hoeveel we eraan zullen uitgeven nzo. Ik heb het geluk dat men mama mijn kleed wel wilt betalen dus over zo'n grote bedragen zou mijn verloofde misschien niet echt tevreden zijn, als we dit zelf moeten betalen. Maar als uw ventje er geen probleem mee heeft, zou ik je zeker niet schuldig voelen. Hij zal het zich zeker niet beklagen als hij je in het echt zit met dat prachtig kleed hoor! :) Bespreek het nog is samen en ga eventueel nog op zoek naar een ander kleed, of misschien vindt je ergens anders het kleed iets goedkoper ofzo of iets dat er hard op lijkt. :) Denk er goed over na maar je kan hierin niet echt iets fout doen. Het is aan u de keuze of je het de moeite vindt om er zoveel geld aan uit te geven of niet. Succes!
ik heb ook ni kei veel geld aan een kleed gegeven t is tenslotte maar voor 1 avond en al goed want met het opsteken en t dansen wast op verschillende plaatsen gescheurd
Ga met een foto van je kleed naar Gent, daar maken ze het kleed dat je wil na .indien je meer info wil mag je me steeds mailen demeyerl@telenet.be