Terug naar overzicht
Een pasbeurt duurt anderhalf uur.Bij Jagre ben ik ook geweest. Zeer vriendelijk. Je mag alle kleedjes aanraken en elk kleed passen dat je wilt passen.
Ik ben op 1 dag in 2 winkels geweest, in de eerste winkel was ik op een uurtje buiten, de tweede anderhalf uur...Veel plezier met passen!!groetjesSandra
ik heb 5 winkels gedaan, en heb in de meesten toch ook anderhalf uur gepast. Ik zou uitleggen wat ik wil. en verkoopster erop vertrouwen dat ze luistert en de goede jurken eruit haalt voor je. Maar ik hoor toch vaak dat het toch de jurk wordt waarvan je vooraf zei euhm dat niet... Bij mij was het toch ook zo..Veel succes
Ik ben ook bij Jagré geweest en ben super content over hen, daar mag je zelf tussen de kleedjes neuzen en zolang passen als je zelf nodig vind, maar je mag alleen foto's nemen van het kleedje dat je gekozen hebt maar dat is in de meeste winkels zo, heel veel geluk in je "kleedjes zoektocht".
Hey datumgenootje,Ik heb mijn eerste afspraak op 20 september, zelfde budget en ga in de voormiddag naar Youniek en namiddag ook Boutique Couture :)Veel succes!
ik heb al gewoon als eens gaan kijken in paar winkels ben heel zindelijk en weet wat ik wil ! :-) ik ga pas in december ofzo gaan kijken voor een kleed want heb mezelf op dieet gezet en anders ben ik bang dat me kleed veel te groot zou worden ! En ik trouw ook op vrijdag 13 september 2013 :-)
Wij trouwen op 7 september 2013 en ik heb totaal nog geen afspraken met bruidswinkels gemaakt. Ben ik aan de late kant of is er nog tijd? Ik weet wel al waar ik zou willen gaan kijken, toch min of meer. Is het nodig om nu al een afspraak te maken om eind oktober/begin november te gaan?
Tamara, je hebt zeker nog tijd genoeg hoor.meestal raden ze aan om toch een 9maand op voorhand te beginnen zoeken...ik begin goed op tijd omdat ik waarschijnlijk niet snel mijn goesting ga vinden :-)
Oef! Ik dacht al dat ik serieus te laat was... ;-). Zijn de nieuwe collecties nu al binnen? Ik dacht immers dat die ook maar in het najaar kwamen.
Die zijn stillekesaan aan het binnen komen :-) Normaal zouden die in okt-nov er zeker zijn !
bedankt voor alle info !aan diegenen die bij Jagré of Boutique Couture hun jurk gekocht hebben, hoe zit dat met het voorschot? of betaal je ineens de hele jurk? :-)
Hoi Carrie,ik heb mijn kleedje bij Jagré gekocht en je kan een voorschot betalen of het volledige bedrag direct en ik heb voor het laatste gekozen. Maar daar laten ze je vrij in,Grtjs