Terug naar overzicht
Ik ga meevolgen, want wij trouwen ook enkel in het stadhuis. Heb jij dat al vastgelegd Peggy? Voor zover ik kon terugvinden, was het pas mogelijk 6 maanden van tevoren, maar ik heb nog niet echt uitgebreid gezocht.
Mijn zus en ne goede vriend van me zijn beide getrouwd opt schoon verdiep. Het zou kunnen dat het bij zus maar een kwartier was, maar leek zeker niet zo. De schilderijen aan de muur werden zelfs nog besproken Bij den trouw van ne goede vriend denk ik dat het langer duurde dan 15 min, maar volgens mij hebben ze daar wel een extraatje gedaan aangezien hij zich nogal inzette voor de stad en dus gekend is...
Ik ben eens naar een trouw op het Stadhuis van Antwerpen geweest en dat was toch wel net geen kwartiertje. Het komt niet echt over alsof het wordt afgerateld, zeker niet, want er is nog humor bij, maar ja, het is echt wel kort :( Wij stonden nadien nog wat foto's te maken op de trouw en werden na enkele minuten aangespoord uit het Stadhuis te gaan omdat de mensen van de volgende trouw er al aankwamen....
na onze trouw even hier reageren. Het viel allemaal mee eigenlijk het stadhuis, het is echt wel persoonlijker dan ik verwacht had. Het was inderdaad maar 10 minuten, maar zo voelde het toch echt niet. Die persoon deed ook echt wel moeite om het wat leuk en interessant te maken en nadien hebben we boven nog wat mogen rondkijken en dan stonden we terug buiten.Ik heb nu ook sinds onze burgerlijke trouw de bijnaam margaret Thatcher. ;-) ( iets met chinese horoscopen)
Sara, bedankt om het nog even te laten weten!Da's toch al een beetje een geruststelling, want waarschijnlijk hebben wij ook enkel maar een wettelijke trouw. En als het dan toch een klein beetje persoonlijk is, is dat toch mooi meegenomen. :-)
Dank je wel !