Terug naar overzicht
Videochel is een echte aanrader! Wij hadden hem! Hij komt naar je toe en is zeer budgettair en echt geweldig van resultaat! Wij kregen vrijdag onze video al van ons huwelijk van zaterdag! Zeer stipt en zeer correct en zeer mooi dus!GroetjesMarieke
hoi Marieke,Waren jullie tevreden van deze video?Hij heeft ons ook een offerte opgestuurd, maar we twijfelen nog.. Is het echt de moeite zo een video?
Bezoek ook eens onze site:www.discovideo.be grtz
C-minus Productions (antwerpen)!Een aanrader...
Noafilm is ook super! Op zijn website staan een aantal trailers.Hij werkt met verschillende camera's, is echt met zijn vak bezig, en dat zie je dus ook aan de kwaliteit van zijn opnames.
Hey LynnWij zijn er alvast heel tevreden van. Onze video bevat zelfs onze life-muziek van de viering opgenomen in zeer goede kwaliteit. De video is dolby surround, modern, met effecten (maar niet te veel) en allesomvattend. Ik zou als je twijfelt nog even doorheen dit forum zoeken naar andere ervaringen van andere mensen van videochel. Iedereen is vol lof. Groetjes Marieke
Wij hebben Noafilm genomen. Je moet zijn site maar is bezoeken. Is echt de moeite.
heb ondertussen contact gehad met Freddy Van De Cauter, vlot mailverkeer al tot nu toe... Noafilm heb ik ook al bekeken en is ook nog een mogelijkheid, alleen veel duurder dan voorgenoemde :)
Hoi Nika,Alvast proficiat met jullie huwelijksdag. Neem zeker een kijkje op onze website: www.stylemepretty.be. en laat je verrassen door ons aanbod! Mijn man is videograaf en kan jullie dag perfect in beeld brengen. Groetjes,Bianca
Wij garanderen een professionele film die helemaal in jullie stijl gemaakt gaat worden.De totale kosten hiervoor bedragen slechts incl. montage,(begin tijd bepalen jullie, en langer kan natuurlijk ook!)De hele dag tot 18.00 uur komt op € 595,- (begin tijd bepalen jullie)De hele dag tot 23.00 uur komt het totaal op € 795,-Professioneel gefilmd & gemonteerd met jullie favoriete muziek!Prijzen incl. BTW en alle kosten! (Dus geen verrassingen achteraf!)