TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Katrien
20-4-2013
|
29-8-2012 12:54:07
Wat raar! Ik ben naar Jagré gegaan toen ze enkel nog maar een winkel in de Quellinstraat hadden. Ik ben toen super goed verder geholpen. Toen ik onlangs voor de trouw van m'n broer een jurk zocht, ben ik ook naar Jagré Deurne gegaan (omdat ik daar in de buurt werk), en weer ben ik goed geholpen (door dezelfde dame dan vorig jaar). Wat jammer dat het bij jouw niet leuk was, want trouwjurken passen, zou toch een leuke ervaring moeten zijn.
|
|
Sara
6-10-2012
|
29-8-2012 13:03:28
zeer bizar. ik ben er met een vriendin geweest en zij werd echt geholpen met aankleden enz. Misschien hadden ze weer een vervanger, dat gebeurd wel vaker, toen ik ging voor mij burgerlijk kleedje daar had ik hetzelfde voor maar dat was in de suitekledij maa rik kan me voorstellen met bruidskledij dat dat gewoon niet doenbaar is om dat zelf aan te doen
|
|
Bruidje2013
25-5-2013
|
29-8-2012 13:11:59
Gek, ik ben er onlangs geweest en werd wel geholpen met het aankleden.
|
|
Stéphanie
19-1-2013
|
29-8-2012 13:14:39
Hier idd ook niet zo'n heel leuke ervaring daar! Er hangen wel 100 jurken waar jij idd dan met behulp van zo'n ringetje, jouw goesting moet vinden. had er mss 5 gekozen. Ik ben wel geholpen geweest door een mevrouw, maar kreeg ook geen mening van haar en was idd altijd weg als ik voor de spiegels stond dus telkens ik terug in mijn pashokje ging, moest ik haar roepen. Persoonlijk vind ik ook dat zij toch net iets meer klasse mag uitstralen, niet in een topje van playboy moet rondlopen met een skinny jeans die dan een maatje te klein is. De hond (ik vermoed een duitse scheper) liep vrij door de winkel (vind dit ook niet passen in een zaak). Het is idd een hele mooie winkel met veel jurken, maar ben zonder iets buiten gegaan omdat ik me daar ook niet echt goed voelde en alles behalve welkom. In de Quillinstraat ben ik dan weer beter geholpen geweest, maar niet mijn goesting gevonden.
|
|
cindy
22-9-2012
|
29-8-2012 16:33:10
Ik mag er helemaal niet van klagen, ik ben er ook super goed geholpen, mijn kleedje komt van daar.
|
|
Fairytale
8-6-2013
|
29-8-2012 19:44:17
Ik heb mijn kleed besteld in antwerpen zelf en dan is het binnen gekomen in Deurne ben reuze goed geholpen door de verkoopster. Nadien had ik wat probs met mijn hoepel, gebeld, terug langs gegaan en daar vervolgens opnieuw gepast en heeft ze er voor gezorgd dat het opnieuw is geretoucheerd. In april moet ik nog terug omdat mijn jurk nog wat moet versmalt worden.
Heb zeker geen klagen en heb goede ervaringen. Kan mss wat de verkeerde moment zijn geweest? Al zou het nooit een verkeerde moment mogen zijn in zulke winkels. Gr.
|
|
christel
13-10-2012
|
30-8-2012 7:51:38
wij zijn daar ook geweest en super geholpen ze was zelf aan het zoeken tot ik het gepaste vond wat ik zocht spijtig dat dit je voorkwam gr
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|