TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Saskia
22-6-2007
|
18-9-2006 14:21:59
Hallo Ik moet ook nog beginnen aan mijn zoektocht. Waar was het juist dat de verkoopster niet goed was. Zo weet ik dat ik daar niet moet gaan.
Dank bij voorbaat.
Saskia
|
|
Joke
17-8-2007
|
18-9-2006 14:58:28
Hoi, Ik heb ook heel wat winkels afgeschuimd maar in Hasselt bij Issa Moda heb ik twee geleden mijn droomjurk gevonden!Heel professioneel en vriendelijk!Echt een aanrader!
Kus ,Joke
|
|
carmen
28-7-2007
|
18-9-2006 15:02:25
Dag Saskia, We het was bij E&R in Beverlo. Het was daar stockverkoop, had dit gelezen op dit forum en aangezien ik een grote fan ben van de jurken van nicky vankets, wou ik zeker gaan kijken. Nu ik kwam daar binnen met mijn beste vriendin (die ook getuige is) en het eerste wat ze vroegen: gij komt voor diene stockverkoop hé, precies of ik zou ook niet een kleed kunnen kiezen dat niet in stockverkoop was. We kregen niets aangeboden om te drinken, al was het maar een glas water. Daarenboven was de verkoopster echt niet behulpzaam, ik had een jurk gezien die me min of meer aanstond, en zei zo langs mijn neus weg, moest ik dat nu eens zien met een schoentje onder...maar ze ging niet open zenne, er stonden daar nochtans schoenen...enfin ja we voelden ons daar echt niet welkom, ik ben echt heel teleurgesteld buiten gegaan, want ik had er veel van verwacht. Het zal dus geen nicky vankets creatie worden, maar zal bij de andere merken hopelijk ook wel mijn gading vinden. Ik wens jou ook veel succes met je zoektocht! Groetjes Carmen
|
|
Valerie
25-8-2007
|
18-9-2006 15:34:55
Hoi, Ik heb gehoord dat ze bij Pierr-Yves in Aalst heel vriendelijk zijn, moet zelf ook nog op zoektocht en ik zal starten bij linea raffaelli in Brugge, dat is de concept store, in ieder geval kreeg ik een beleefde mail terug met antwoord dat de nieuwe collectie binnenkomt eind oktober. Verder heb ik nog geen persoonlijk contact gehad daar. Succes alvast!
|
|
Sarah
7-7-2007
|
18-9-2006 15:38:05
Hallo,
ik heb mijn kleed besteld bij Modeshow in Geraardsbergen. Ze hebben daar veel verschillende merken en zijn er zeer vriendelijk en heel eerlijk in hun raad die ze geven. Ik raad iedereen aan om daar eens een kijkje te gaan nemen. Echt heel eerlijke mensen.Ik twijfelde tussen 2 kleedjes. Er zat 300 euro verschil op. En toch raadden ze me het goedkoopste aan. Ze zeiden mee eerlijk dat dit me het beste paste. Terwijl ze in veel andere winkels het duurste zouden proberen te verkopen. Groetjes en veel succes met je zoektocht.
Sarah
|
|
Kelly
14-7-2007
|
18-9-2006 16:38:53
Hey,
Ik ben onlangs in Hasselt bij Linx geweest en daar waren ze ook heel professioneel. Ik ben ook in een andere winkel geweest en daar vond ik het minder goed. Die vonden het al erg dat ik mensen, buiten mijn ma, meebracht om een mening te horen.
Succes nog met je zoektocht, ik heb het mijn gevonden!
Groetjes
|
|
Véronique
3-6-2006
|
18-9-2006 21:00:59
hallo Carmen, mijn kleedje kwam van bij Pierre-Yves in Aalst en was prachtig. Het was de eerste winkel waar ik een afspraak had gemaakt en ik heb in totaal slechts 3 kleren gepast. Wat ik jammer vond, is dat je cash moest betalen, een voorschot van 500 euro, 60 euro voor de retouches. De eerste keer hadden ze wel een paar accessoires bovengehaald, maar nadien totaal niet meer en de vriendelijkheid droop er ook niet echt vanaf. De laatste keer moesten ze nog een stukje aannaaien, ze hebben dat gespeld, vervolgens is dat genaaid, maar ik heb het daarna niet meer kunnen passen (en de bandjes stonden net iets te breed). De accessoires heb ik ook volledig zelf bij elkaar gezocht (de hoedenmaakster heeft een stukje gemaakt voor in mijn haar, aan dat stukje was overdag mijn voile vastgemaakt).
Afin, lange uitleg, veel succes bij het zoeken Véronique 03/06/06
|
|
Sissi
26-5-2007
|
19-9-2006 8:51:36
Hey,
Ik had net gehoord dat ze bij Pierre-Yves in Aalst heel onvriendelijk waren. Ik ben daarom in Brussel geweest. Heel vriendelijk en ze zeggen hun mening heel eerlijk. Direct accessoires boven gehaald. Alleen jammer dat ze nogal pushen om reeds een voorschot te betalen (ook al zou je daarna nog een ander kleed mogen kiezen)zelfs als je zegt dat je toch nog even wil nadenken. Bij Moderna in Schepdaal zijn ze heel vriendelijk. Ik ben daar zonder afspraak toegekomen en ze hebben een kleedje voor mij uit de etalage gehaald. Ik heb er 6 gepast en de laatste 2 heb ik elk ongeveer 4 keer aangehad. Ik was enorm aan 't twijfelen en die verkoopster zei zelf dat ik ze dan beiden nog maar eens opnieuw moest aandoen en dat ik op een bepaald moment wel zou zien welk ik het beste vond. Ze heeft dat gedaan omdat ze wou dat ik echt 100% zeker zou zijn. Maar ik heb al bij verschillende winkels zowel positieve of negatieve commentaar gehoord. Veel hangt af van de verko(o)p(st)ers en of die een goede of slechte dag hebben.
Groetjes, Sissi
|
|
els
17-8-2011
|
19-9-2006 9:07:59
Hoi, Ik heb m'n kleedje gekozen bij La Sposa in Roeselare. Daar waren ze heel vriendelijk en het is er heel aangenaam om kleedjes te passen. Je mag heel veel verschillende kleedjes passen, grote pashokjes met grote spiegels, niet enkel kunstlicht,kortom zalig. Ben ook bij Linea geweest in Brugge en daar houden ze minder rekening met je eigen keuze de verkoopster doet je meer aan wat zij mooi vindt voor jou. Kleine pashokjes en weinig ruimte om je kleedje goed te bekijken. Er is ook enkel kunstlicht. Bij Cony in Maria-Aalter was het ook heel goed, vriendelijke mensen, je mag zelf de kleedjes uit de rekken halen, grote pashokjes en natuurlijk licht.
Veel succes en geniet er van! Groetjes, Els
|
|
Nathalie
23-9-2006
|
19-9-2006 10:57:57
Hallo,
Ik heb mijn kleed gekocht bij Piere yves in Aalst. Ik vond ze heel vriendelijk. Ik ben gisteren voor mijn laatste pas geweest en dat viel mij heel goed mee. Mijn kleed was wel wat te lang maar dat gaan ze nog in orde brengen tegen donderdag. Ik vind dat ze een prachtige collectie hebben bij Pierre Yves en het kader is ook heel mooi.
groeten nath 23/09/2006
|
|
Katrien
26-8-2009
|
19-9-2006 13:09:43
Ik heb mijn kleedje gekocht bij boetiek Maya in Hemiksem. Voor de chique winkel moet je er wel niet zijn, maar ze gaan er wel professioneel te werk hoor. Heb mijn kleed vorig jaar in augustus daar gekocht, en ben ondertussen 3 keer gaan passen. Volgende week donderdag mag ik het ophalen.
Bij het kiezen heb ik een 7-tal kleedjes aangehad, ook een aantal keer "aan en uit" van dezelfde kleedjes, was GEEN probleem. Ik kan soms enorm twijfelen in het maken van keuzes, maar daar kreeg ik alle tijd die nodig was.
Je betaalt er ook geen retouches.
Ik ben er wel tevreden van, hoewel de bazin van de winkel heel rechtuit kan zijn, maar dan ben je dat gewoon ook he!
groetjes Katrien 30/9/06
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|